2013. március 13., szerda

2.fejezet 3.rész : Barátságok és szerelmek.

Megyeeek már!- ordítottam mert valaki rákönyökölt a csengőre, elég idegesítő volt.Előtte gyorsan rápillantottam az órára ,jesszusom már reggel 9? Azt hittem csak kicsit bóbiskoltam el. Szerencsére ma nem dolgozom, rohantam az ajtóhoz hogy kinyissam.Két srác állt az ajtóban, várjunk csak Kendall,rosszul látok vagy tényleg te vagy az?-néztem rá döbbenten.
-Amanda?- nézett rám hasonló arckifejezéssel -Mit keresel itt?
-Ezt én is kérdezhetném Kendall.-Mondjuk én itt lakom.
-És ő kicsoda?-mutattam a másik srácra , aki kicsit ideges volt.
 -A legjobb barátom Logan, és Samanthához jött.Jobb lesz ha most kettesben hagyjuk őket beszélgetni.-magyarázott Kendall.
- Még mit nem? Miatta van padlón az unokatesóm.
- Hogy ki?- nézetek rám döbbent arccal.
- Igen ő az unokatesóm.
- Te ismered Kendallt?-jött ki szipogva kómás arccal Sam.
- Fogjuk rá.
- Mit kerestek itt?-kérdezte Samantha.
-Téged- válaszolt a másik srác , miközben tolta befele Samet.
- Beszélhetnénk? Mondjuk kettesben?-súgta neki , valószínűleg akarta hogy halljam és vegyem az adást.Én válaszkép kérdő arckifejezéssel néztem rá. - Ez normális?-gondoltam magamban.

Samantha odajött hozzám, mondta hogy szeretne kicsit beszélgetni Logannal , mivel ismerem Kendallt ezért nem lenne  gond hogy ,elmenjek vele valamerre.
-Biztos, minden rendben lesz?- néztem rá aggódóan.
-Biztosan drága- átölelt, majd nyomott egy puszit az arcomra .-Ha bármi van hívlak.-súgta a fülembe
-Na gyere!-rángatott ki a lakásból Kendall.
-Oo, nem érzem ezt helyesnek hogy ott hagyom Samet.
- Hidd el , Logie vigyázz rá.
-Hah, ne nevettess miatta van ilyen állapotban! Remélem te nem csinálsz ilyet a lányokkal. Álljunk csak meg!- lassítottam le. Hova is megyünk?
-A kocsimhoz, ja és megígértem a nagyimnak hogy ma hazaugrok.
-Persze  és engem is vinni akarsz magaddal?
-Még szép!-mosolygott- Finom ebédet is csinál nagyi , nagyon kedves mindenkivel, hát még a szép lányokkal.

-Nagyiiiiiiiiiii, megjöttünk!-rontott be a házba Kendall.
-Kicsi fiam szia!-nyomott két puszit unokája arcára.-Ki ez az szép lány, akit nálam köszönthetek?
-Ő itt Amanda Moriss. Ő pedig itt a nagyim Francis .- nagymamája azzal a lendülettel átölelt, nagyon kedves és közvetlen, laza nagyi.
-Nagyon csinos lány vagy! Gondolom gyermekeim a hosszú út alatt megéheztetek, az étkezőbe ül Katy és Kevin is, üljetek le hozzok nektek is valami finomat.-vezetett be minket az étkezőbe.

Kedvesen bemutatkoztam mindenkinek, Kendall családja olyan tökéletes ez a hangulat ami itt van. Igazi álom család. Kendall nagyszülei és szülei is ebben a hatalmas csodaszép házban laknak együtt.
Az ebéd vicces és egyben kínos is volt Francis végig azt kérdezgette hogy Kendall mikor vesz el feleségül.Ezen mindannyian nevettünk, nagyon vicces volt . Próbáltuk elmagyarázni hogy még csak nem is járunk, mindössze barátok vagyunk ,de a nagyija nem akarta elhinni . Szerinte két ilyen'tökéletes' embernek együtt kell lennie. Kendall kicsit vörös volt és láthatóan szégyellte a dolgot,megnyugtattam egy kedves mosollyal, mert nekem nem kínos. Persze utána is folyamatosan a -sajnálom ,én se tudom mi ez- arckifejezéssel nézett rám. Kendall elvonult ebéd után beszélgetni Kevinnel mert már rég találkoztak, megértettem annyira jó hogy ilyen jó tesók. Alig néhány órája ismerem ezt a családot már is befogattak és egyáltalán nem érzem kellemetlenül magam.
Kathy , Kendall anyukája elmesélte nekem viccesen előadva mind három fiának a gyerekkorát. Nagyon érdekes volt hogy cseperedtek fel.A családba annak is története van hogy miért  mindenki K-betűs keresztnevet kapott.Már majdnem 2 órája beszélgettünk Kathyvel, ő is érdeklődött az én családomról ,rólam a munkámról ,és arról hogyan ismertem meg legkisebb fiát. Kendall megállt a kanapé előtt felhúzott majd mondta hogy körbevezet a házba , ennek természetesen nagyon örültem.
Megmutatta mindenki szobáját a medencét az összes kutyust és nagy megdöbbenésemre egy malacot is.
-Ő itt Yuma!-vette ölébe a malackát.
-Jaj nagyon cuki! Nekem adod?-elkezdte nyalogatni az orromat.
- Úgy látszik nagyon tetszel neki!-Persze neked, de csak akkor ha a gazdáját is magaddal viszed.-kacsintott.
-Haha, így már nem kell- nyújtottam ki a nyelvem.
-Na köszi, ez jól esett-a végén már mindketten nevettünk.
-Most viszont gyere Amanda , megmutatom a Szent helyet ahol a fiatalságom nagy részét töltöttem.-ragadta meg a karom és behúzott egy szobába amiben rengeteg gitár volt.
-Tyűűű,jó nagy szoba , sok csodás gitárral-jegyeztem meg.
-Igen, szenvedélyesen gyűjtöm a gitárokat.
-Még ez a jobbik esett, legalább nem a lányok bugyiját.
-Hmm, most hogy így mondod nem is rossz ötlet.- kacagott.

- Egy perc és jövök!- mondta Kendall.
 Odasétáltam az egyik falhoz ami tele volt családi képekkel ,köztük pár gyerekkori képpel.


-De édes ez a kép!- mutogattam a képre.-Semmit sem változtál!
-Szóval édes vagyok-lépett mögém és a válaszát lágyan a fülembe súgta, amibe kicsit beleborzongtam.
-Játszol nekem valamit?-tapogattam meg a gitárjait.
-Szíves , örömest!-le ült a kanapéra kezébe vett egy gitárt a sok közül és elkezdett játszani.


-Tátott szájjal hallgattam végig a számot.-Tyűűha , te aztán tudsz!Azta nem jutok szavakhoz, komolyan mondom, nagyon tehetséges vagy.És a hangod.Egyszerűen nem tudok mást mondani : Fantasztikus volt!- mosolyogtam , csodás hangja van és ahogy gitározik.
-A végén még zavarba hozol ! Örülök hogy tetszett amit hallottál, ez nekem hatalmas elismerés.

Kendall szemszöge :

Elénekeltem a Cover Girlt , nem gondoltam volna hogy ennyire tetszeni fog neki. Éppen visszaraktam a gitáromat a helyére mikor egyszer csak megdobott egy párnával.
-Párnacsataaaaaaaaaaaa-kiabálta Amanda.
20 percik püföltük egymást ,konkrétan már sírva nevettünk.
-Állj-nyújtottam ki a kezem ,mire ő lelökött a kanapéra,megfogtam a derekát és lerántottam magam mellé.Erre rögtön elkezdett püfölni a párnával.
-Ah, nem bírom, nagyon kifáradtan. Konkrétan tartani nem bírom magam.-lihegte, majd a kezében lévő párnát a combomra rakta és rá hajtotta a fejét és beszundítottunk
-Kendall ébredj!- rázogatta finoman a vállamat.
-Neee,komolyan 3órát aludtunk?
- Igeen, most aggódom mi van Samanthával.-Kérlek hazaviszel?
- Persze!És ne aggódj Logie vigyázz rá.
-Aha, ezt egyszer már letisztáztuk ,nem?

Elköszönt anyuéktól, nagyitól , mindenkitől. Nagyon tetszik a családomnak, már is befogadták. Jó volt ezt látni, boldogsággal töltött el. Nagyi persze még rátett utoljára egy lapáttal és megkérdezte hogy eldöntöttük e már végre, mikor lesz az esküvő. Amanda ezen jót nevetett én meg nem akartam elhinni ,hogy megint itt tartunk. Hiszen tisztáztuk hogy csak barátok vagyunk.
Egy boltnál raktam ki Amandát, azt mondta még be akar estére vásárolni. Gondoltam még visszaugrok anyuékhoz kicsit beszélgetni, olyan kevés időm van mostanában rájuk.

-Halo, visszajöttem még egy kicsit - köszöntem a nappaliban ülő családomnak.
-Na volt valami tesó?-fogta meg a vállam Kevin.
-Kevin . CSAK BARÁTOK VAGYUNK!Fogd már fel.Értitek?
-Nem kisfiam, és szerintem te se! Mindig leragadsz ennél a pontnál.Tudod jól hogy én az eddigi barátnőidről, -ha lehet őket így nevezni- mindig megmondtam a véleményem. És eddig egyik se volt nagyon szimpatikus.Tudom nincs beleszólásom , de még is. Ő más mint a többi lány , kedves, okos , értelmes, eltudtam vele beszélgetni órákig láttam rajta azt is hogy érdekli, nem csak kedvességből hallgat végig. Nem mellesleg szép is. Az eddigi lányok mind csak a hírnevedre és a pénzedre pályáztak.De valahogy érzem hogy ez a lány nem ilyen.Valószínű az anyai ösztönök súgják.
-Anyu édes vagy!-nyomtam egy puszit az arcára-Igen Amanda más , mivel ő csak a civil énemet ismeri, de a BTR-es Kendallről még nem is tudd, csak annyit hogy benne vagyok egy bandában.
-Na látod ez így még jobb!Nem azért kedves mint 'barát'  mert látott a tv-ben vagy az újságokban és nem amiatt amit ezek mutatnak. Hanem azért aki valójában vagy , a valódi énedért.
-Tesókám, én a te helyedben közelednék a csajszi felé!
-Te csak ne közelíts senki felé!- bokszoltam vállba testvérem.-Egyébként nekem ez most tök jó így. Barátok vagyunk , sokat nevetünk hülyülünk együtt.
-Aha,azért vonultatok be a szobádba több mint 3 órára. 'Csak barát jelszóval'
-Kevin! Én nem olyan vagyok mint te hogy rögtön megragadom az első alkalmat. Én úriember vagyok! Egyébként ha ennyire érdekel  csak beszundítottunk.
-Jó,jó elhiszem! TALÁN.
-Na gyere menjünk el sétáltassuk meg Yumát és Sissyt rájuk fér, közben legalább tudsz beszélni, milyen a való életben a barátság extrákkal.-nevettet hangosan Kevin, válaszom csak felhúzott szemöldök volt és egy újabb vállba bokszolás.



Samantha szemszöge :

-Logan de én tényleg szeretlek!
-Ne kérlek csak ezt ne mondd!-rohant ki az ajtón majd becsapta maga után.
Egész nap csak vitáztunk és beszélgettünk, egyik percben minden jó volt ..a másik percben meg minden a feje tetejére állt. Összekuporodtam és csak sírtam. Pár pillanat múlva a száját éreztem a számon. Olyan szenvedélyesen csókolt meg, mint még soha senki.
- Adj nekem egy kis időt!Hiszen te is tudod nem tehetem ezt Viviennel.

Flora szemszöge :

Marievel egyre több időt töltünk együtt , ma  megbeszéltük hogy este tartunk egy sütögetős beszélgetős.. piálós kis összejövetelt, hiszen a srácok sem látták egymást több mint 1 hete.
- Kincsem-kiabált ki James a nappaliból.
- Igen, mondjad.
- Nagyon unatkozom!
- Vidd el Fox-ot sétálni.
- Ajj, 2 órája voltunk.Inkább te szórakoztass!-nyafogott tovább.
- Szívem éppen a húst pácolom estére.
- Majd segítek később- ekkor már a hátam mögött állt, finoman átkarolt majd csókolgatni kezdte a nyakam. Megfordultam átkaroltam a nyakát, ő felültetett a konyhapultra... majd egymásnak estünk.

Marie szemszöge :

Olyan jó érzés hogy visszakaptam a gimis legjobb barátnőmet, nagyon boldog vagyok. Remélem mostantól  egyre sűrűbben fogunk találkozni.
- Halo?-szólt bele kómásan a telefonba Amanda.
-Manó ma hivatalos vagy egy kerti buliba.Csak pár barátom lesz ott. Khmm... köztök Kendall is.
-Ne köhécseljél tee!-nevetett bele a telefonba cukin.
-Naaaa gyere már, legalább bemutatom neked a lovagom.
-Talán ezzel sikerült meggyőznöd.
-Ja perszeee, véletlenül sem Kendallel...ugyee?


6 megjegyzés:

  1. Awesomeeeeeeeeeeeeeee. Nani itt vigyorog mint a tejbetök. Imádom a blogod, imádom a történeteidet, de tèged mèg jobban. Köszönöm hogy megalkottad ezt a csodát!
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. Minden egyes betût imádtam. :) Kendall családján jót mosolyogtam fõleg az esküvös részen:D nagyon siess a kövivel, mert nagyon nagyon érdekel, hogy mi sül ki ebböl a Samanthás részbõl! :D annyira imádom ezt a blogot:)

    VálaszTörlés
  3. De édeseek..Amanda és Kendall egyszerűen lenyűgözött:o Imádtam ezt a részt(is). :)))

    VálaszTörlés
  4. Awww...még többet akaroooook!!! IMÁDOM! Amanda és Kendall tényleg nagyon cukik ^^ és a nagyi...nem semmi :)) Juuuuuuuujj, annyira jó vaaagy!!! Samanthaaaa :DDD mindig szivatsz, és csak kevéske derül ki a Sogan kapcsolatból :P De próbálok türelmesen várni....asdfghjkl mit írjaaak? Most inkább bennem tombolnak az érzések...qurva jól írsz! Imádat van <3 :D
    U.i. > Várom a kövit!!! ^^

    VálaszTörlés
  5. Isteneeem Szandii!! Ez annyira hihetetlenül jó^^ hogy azt nem hiszed el! Vivi nagyon örült az ilyen hosszú résznek amit ha nem olvasott el minimum 20x, akkor egyszer se;)) Huh.. valahogy nincsenek szavaim... Egyszerűen egy fantasztikus írót nem lehet leírni!!♥ Úgy imádom a Kendall+ Amanda páároost*o* És a nagyi... a nagyi.. heheh:) annyira imádom! de téged mégjobban! remélem nagyon sűrgősen hozod az új részecskét, mert vitamin ivás közben nem lehetek ideges :PP Imáádlaak nőővérkém♥

    VálaszTörlés
  6. Awwww ez valami szuper bár szomorú vagyok hogy Jessi nincs itt és hogy nem jött össze Kendallel! :( :) :)

    VálaszTörlés