2013. március 26., kedd

2.fejezet , 4.rész : Hosszú idő után....végre.

Halo emberkék, drága olvasóim.Hálásan köszönöm a 14 feliratkozót, el sem hiszem, és köszönöm mindenkinek aki rendszeresen olvas, nagyon sokat jelent ez nekem!:) Ebben a részben utoljára tűnik fel a régi főszereplőnk Jessie. Az elkövetkezendő részekben már nem találkozunk vele. Remélem nem baj, helyette lesz rengeteg izgalom, kavarás, boldogság, szomorúság és egyéb finomságok. Köszönöm azoknak akik kitartanak mellettem, és biztatnak hogy írjak. Miattuk érdemes is! Köszönök mindent!:) Kellemes olvasást!



Jessie szemszöge : 

Több mint két hónapja hagytam el pompás életem és a csodás barátaim. Őszintén azóta nem is hallottam felőlük, maximum annyit amit a pletykalapok és a tv összehord.Hiányoznak, de most az itteni életemre kell koncentrálnom. Turnén vagyok a helyi nagyon népszerű angol bandával a The Wanteddal ,  közben igencsak összemelegedtem az egyik sráccal.Végre boldog vagyok , teljes szívemből szeretek egy srácot, és az a srác Max. The Wantedos fiúk  imádni valóak,  hatalmas szeretet és kedvesség van bennünk. Az életem egyik szakasza lezáródott otthon Amerikában, az új életem elkezdődött itt Angliában. Jól érzem magam, rengeteget változtam , felszabadultabb lettem sokkal közvetlenebb mint bármikor máskor. Rengeteg rajongóm van ,akik nagyon kedvesek hozzám,imádom őket. Remélem egy nap azért még találkozok a régi barátaimmal akiket magam mögött hagytam Amerikában. Hiányoznak, de biztosan boldogak nélkülem is , úgy érzem most találtam meg igazán ,a saját utam.





Kendall szemszöge : 

Pontosan 1 és fél hónapja ismertem meg jelenlegi életem, legjobb barátját. Amanda hihetetlenül őszinte és tökéletes barát pont olyan ,amilyenre mindenki vágyik. A családom imádja, minden vasárnapi ebédet nálunk tölt. Nagyi lassan kezd belenyugodni hogy nem lesz esküvő.Nálam már eljött az a pillanat hogy kiakarok törni a barát zónából, általában megrekedek itt és magam sem tudom miért. Talán mert  nem éreztem hogy , azok a lányok passzolnának hozzám. Vele minden olyan tökéletes, de tényleg. Rengetek közös van bennünk.
- Haloo- szóltam bele a telefonba, Logan sikeresen kizökkentet a gondolat menetemből .
- Ma este egy buli?-kérdezte izgatottan.-ránk férne.
- Logan tegyük át holnapra, ma este van egy kis elintézni valóm.
- Akkor reggel szörf + megihatnánk egy sört, jó lenne beszélgetni.
- Ah,rendben ezt megbeszéltük . Reggel part!


Amanda szemszöge :

A bolti munka mellet suliba járok.1 hónap alatt visszakaptam a legjobb barátnőmet Mariet, hihetetlen érzés, most pontosan olyanok vagyunk mint gimiben, jó látni hogy ennyire boldog Carlos mellet , aki Kendallel egy bandában van. Megismertem a többieket is és a barátnőjüket is , Flora gyönyörű ,közvetlen és egy imádni való nő ,százszázalékosan passzol Jameshez. Ott van Logan aki ...hát elég furcsa ...állítólag volt neki egy Vivienne nevű lány ,aki egy időre haza költözött mert nem értett semmit. Na és Logannek még ott van az én unokatesóm Samantha , ők ilyen se veled, se nélküled kapcsolatban vannak most. Szerintem a srác se tudja mit akar. Vasárnap Kendall szüleinél  ebédeltem szokás szerint,  érdeklődtem hogy ő miért nem szedd fel valami csajt,persze ő ismét terelte a témát. Én randiztam egy-két sráccal ,de eddig még semmi komoly nem alakult ki, igazából ráérek.
Sikerült a megspórolt pénzemből egy apró lakást venni, amit én nagyon imádok, igazán otthonos.
Alig vártam hogy az ágyba dőlhessek és szundíthassak egy nagyot. Majdnem álomba merültem , de a csengő nem hagyott.
Ki lehet ilyen későn ?-morogtam magamnak .
-Szia Amanda!
-Jesszusom Kendall, baj van?-aggódottan kérdeztem.
-Nincsen semmi baj, csak hiányoztál.-végét a fülembe súgta ,amibe ismét beleborzongtam.
- oh, ez kedves , de 1: Máskor ha lehet,  ne hajnali fél 2kor jöjjön rád az hogy hiányzom. 2: Nem ma jöttem le a falvédőről,ismerlek már annyira hogy tudjam ,valami nincs rendben.
-Tényleg nincs semmi gond , csak szükségem van egy ölelésre.- jelentette ki, majd tárta is a karját.
-Gyere beljebb!-mutattam a szobámra, mire ő leült az ágyam sarkára.
-Na mesélj mi nyomja a lelked?-feküdtem mellé, amire ő átkarolta a vállam.Tudom elég furcsa a mi barátságunk.Nagyon imádjuk egymást, szinte mindent tudunk a másikról és nálunk ezek a gesztusok tök természetesek.
- Őszintén?-Kendall hangja zavarta meg a gondolatmenetem.
- Igen , őszintén- bólogattam.
- Elegem van , hogy mindig beragadok egy bizonyos pontnál.-sóhajtott egy nagyot
- Aha,értem témánál vagyunk.
- Sajnálom Am,komolyan! De én többet érzek mint barátság! Mikor meglátlak jobb kedvem lesz, szeretném ha úgy ölelnél át mint a párodat és ne csak , mint egy barátot. Sajnos nem tudok az érzéseimnek parancsolni.-szegezte le a tekintetét,és csak babrált az ujjával akár egy kisgyerek.
- Kendall , sajnálom én randizok valakivel, de.- meg se várta míg befejezem a mondatot, felpattant és teljesen kiakadt.
-Te jó ég! Mekkora barom vagyok. Hát persze, én várok türelmesen hónapokat hátha kialakul valami.De neeeem, mindig is a nyomulósabb pasik voltak a menők. - Tudod végre, valakinek én is szeretnék fontos lenni. Valakinek az IGAZI, csak erre vágyom.-fogta a kabátját és elindult az ajtó felé.
-Kendall várj!-fogtam meg a kezét.- Nem is engedted végig mondani amit akartam. A gyönyörű szemeid, a mosolyod , az érintésed. Már azon a napon megragadtak amikor betoppantál a boltba. Olyan érzés uralt el akkor mint még soha, és igen én is ugyanazt érzem amit te. Fogalmam sem volt hogy ugyanezt érezzük, ezért próbáltam leplezni.- alig sikerült kimondanom a mondatot, magához húzott és megcsókolt.- ennél a csóknál szenvedélyesebbet még sosem kaptam.

Logan szemszöge : 

Kinyitottam a szemem , pirosló   lábkörmöket pillantottam meg.  Oldalra fordultam és Viviennet pillantottam meg magam mellet, éreztem hogy hatalmas mosoly ül ki az arcomra. Bevillant a tegnap este, ami igen mozgalmas és hosszadalmasra sikeredett.Szívem szerinte magamhoz húztam volna és egész nap csak ölelném, de helyesnek láttam ha hagyom még pihenni gyönyörűmet. Nyomtam egy finom puszit a homlokára majd halkan kikászálódtam az ágyból. Lementem főztem egy kávét, majd hagytam neki egy cetlit hogy a parton vagyok Kendallel.
Fél órát kocsikáztam mire végre odaértem. Kendall már a kocsijánál  támaszkodva várt, hatalmas mosollyal az arcán.
-Haver, mitől vagy ennyire kivirulva?-érdeklődtem miközben kezet fogtunk.
- Boldog vagyok, csupán ennyi. - Szabad esetleg tudnom, mi történt?-kérdeztem már én is mosolyogva.
- Este elmondtam Amandának hogy mit érzek, és képzeld, ugyanígy érez.
- Nagyon örülök Kendizzzle hogy végre rád talált a boldogság.
- Hát még én!-vigyorgott, majd oldalba bökött- Na gyere  Logie, lovagoljuk meg a hullámokat, hiszen csak ránk várnak.


Kendall szemszöge : 

Az egész délelőttünket lent töltöttük a parton, rengeteget beszélgettünk, szörföztünk. Természetesen egész végig Amandán járt az agyam. Ezek után vajon mi lesz? Minden a régi marad, vagy változás következik ? Méd én sem tudom. Helyet foglaltunk Logannel egy pub eldugott asztalánál ,ott  folytattuk a beszélgetést.
- Hozhatok valamit az uraknak?- jött oda a pincér.
- 2 sört kérnénk, vágtuk rá egyszerre.
- Képzeld , úgy néz ki újra minden rendben köztem és Vivienne között.- mosolygott Logan.
- Szuper! Nagyon örülök nektek! Vivi annyira kedves lány, pont ilyen való hozzád .
- Igen , tudom. De te most összejöttél Samantha unokatesójával, és nem tudom.... kicsi félelem azért van bennem.
- Uraim, itt van a 2 sör, hozhatok még valamit?-szakított minket félbe a pincér.
- Köszönjük mást nem.
- Nincs mitől aggódnod, Samantha most amúgy is az új filmjén dolgozik , Amanda meg teljesen más mint az unokatesója.
-Tudom kedves lány nagyon. Áh, hülye vagyok..csak a baromságokon agyalok.
-Nem szabad Logan!Tudod csak pozitívan. -Igyunk mindkettőnk boldogságára. - emeltem poharam.
- Sokáig, ja és fenékig! - nevetett.




Marie szemszöge : 

- Carlos add vissza a felsőm- rohangáltam utána egy szál bugyiban.
- Neeeeeeeeeem adoom, mivel nem csináltál reggelit. - lebegtette  magasba a ruhadarabot.
- Hát jó te akartad!- vetődtem rá , majd vállba bokszoltam. A kis föld harcunkhoz csatlakozott Sydney is. A végén már ugatott ránk.
- Látod Sydney is utasít hogy add ide!- hirtelen kitéptem a kezéből- Háh, látod itt Nő uralom van , 2-1 ellen- nyújtogattam a nyelvem.- mire azt eltüntette a sajátjával.
- Azt mondom én is, és mint hallod a gyomrom is , menjünk le a boltba vegyünk valami kaját. És kiülhetnénk a parkba megenni.
- Akkor mire vársz még?-kérdeztem majd rohantam is ki az ajtón- gyere Sydney, fussunk el a gazdád elől, rossz fiú volt. - fütyültem neki.

Már a parkban ültünk és faltuk az ebédünket,  jókat nevettünk az arra futókon.
Egyszer csak Amanda is erre végezte a napi futás adagját.
- Hélóóó- futottam utána.
- Szia Marie- vette ki a fülest majd eleresztett egy hatalmas mosolyt.
- Akkora mosollyal futsz, még nem láttam senkit ekkora örömmel mozogni . - Ma este gyere át, aludj nálunk! Ez kötelező , a címünket tudod ,kifogás nincs.A srácok is átjönnek Carloshoz. - Most hagylak futni.- Amanda csak bólogatott.
 - Esteeee! - kiabáltam, mire ő intett egyet és futott tovább.



5 megjegyzés:

  1. Istenem, erre vártam hosszú, nagyon hosszú napok óta. Ez kellett az én kicsi lelkemnek. Kendizzle, ahw... Boldog vagyok hogy rátalált a boldogság. Köszönöm hogy megírtad BountyGirl,ennél jobbat nem is tehettél volna velem... tömören: imádom, tökéletes jelenetek, humoros részek, és esküszöm a függőd vagyok. I'm your biggest fan-girl, don't you know that? Ez, hogy pakoltál fel részt olyan mintha szülinapom lenne. Your blog is awesome.!! És már megint pofázok, bocsiiii... Nehéz abbahagynom. Imádom a blogod, téged viszont annál is jobban.
    Xoxo

    P.s.: gyakrabban kellene írnod, drága.

    VálaszTörlés
  2. Ahj, mióta várok én erre a fantasztikus részreee! ^^ OMG - és Vivienne...ne már :)) én Sogan-t akarok :)) :DD Jajj, Szandi...itt vigyorgok, mint egy elmebajos, annyira csodásan írsz, egésznap olvasnám a blogodat. Huh, most nagyon jól esett elolvasni, kellemes meglepetés így estére! Még még méééég :)) :D Imádlak a blogoddal együtt! <3

    VálaszTörlés
  3. Csodàlatos lett :) Fantasztikusan írsz :) Már nagyon de nagyon várom a kövi részt :) <3

    VálaszTörlés
  4. Annyira, de annyira boldog.vagyok most. Végre a sok-sok nyavajgásom után kaptam egy csodálatos részt. Amanda és Kendall.. Ahww. Rögtön elmosolyodtam, amint megtudtam, hogy összejöttek. :)) Carlos és Marie pedig annyira összeillenek, hogy az már durva :D Logan pedig remélem tud majd dönteni. Fantasztikus a blogod, mást nem is nagyon tudok írni. Nagyon de nagyon hanar hozd a következõt ;)

    VálaszTörlés
  5. Annyira de annyira vártam már ezt a rééészt!! Én tudtam, hogy Kendall és Amanda szép párost fognak alkotni!!:DD és azt is tudtam, hogy Jessie a The Wanteddal fog megismerkedni:)) Ez a blog még az ahwnál is jobb. milliószór:$ Vivienne visszatééért:PP Nincsenek szavaim.. valahogy nem tudom magam kifejezni, annyira fantasztikus!! És ez a részecske kellett nekeeem!! Még most is pörgök, mint valami búgócsiga:PP És a csak pozitívan;)) Ahhhwwww! Imádom és az íróóójááát is nagyon nagyon nagyon♥

    VálaszTörlés