2013. április 1., hétfő

2.fejezet , 5.rész : Lustulós nap.

WOO HOO, végre sikerült összehoznom egy új részt. Sajnálom mostanában nem igazán akar menni ez az írás dolog. Pedig rengeteg ötletem van , meg hasonlók ...csak egyszerűen most nehéz úgy megfogalmazni ahogy akarom. Kellemes Húsvétot így a nap végére mindenkinek! Remélem senki sem fog elhervadni, hiszen szükségem van rátok drága olvasóim! Itt is van az új rész, volt már jobb, rosszabb is , de tudjátok mit inkább ti mondjátok el a véleményeteket róla. Köszönöm hogy vagytok nekem! Kellemes olvasást!



Amanda szemszöge : 

- Igen , mondjad?-szóltam bele a telefonba lihegve.
- Te, meg mit csinálsz édes ,hogy így lihegsz?- kérdezte Kendall döbbent hangon.
- Most értem haza a futásból.
- Milyen kis sportos ma, valaki.Azért hívlak édi ,hogy nincs kedved átjönni az esti buliig?
- Kendall, most egy kis nyugalomra és pihenésre vágyom.
- Széép , nem vagyok elég nyugtató hatású ? Nálam is tudsz lazítani! Naaaaa....-nyújtotta el a végét.
- Hogy is tudnék neked nemet mondani?-nevettem bele a telefonba.
- 15 perc és ott vagyok érted!
- Hééé, azért óvatosan vezess nekem, sokáig kellesz még!-mondtam elég komoly hangvitellel.
- Imádlak,remélem tudod?

Miután letettük gyorsan bedobtam valami ruhát amit este felveszek. Mire összekészültem már ide is ért Kendall.Csöngetett, felkaptam a táskám és rohantam ki hozzá, ő a kocsijának támaszkodott.
- Szia!-öleltem át, majd finom puszit nyomtam az ajkaira.
- Ah, már most úgy érzem a csókjaidat soha nem fogom megunni.-ölelt magához még szorosabban ,én automatikusan elmosolyodtam, és hozzábújtam ,mint aki hónapok óta nem látta.

Elég hamar ide értünk Kendall lakásához, egész idefele úton korgott a gyomrom ezért első utam a konyhájába vezetett.

-Főzzünk valami vacsit!- jelentettem ki és nyitottam is a hűtőt hogy megnézzem milyen alapanyagok vannak.
-Egy kis zöldséges tészta megfelel?-karolt át hátulról.
- Tökéletes!
- Akkor főzöm ki a tésztát!-már töltött is vizet az egyik lábasba .
- ohh , milyen kis házias valaki.- kacagtam.
- Mit szólnál ahhoz , ha estére csinálnánk egy kis Brownie-t, csak hogy ne menjünk üres kézzel.- kérdeztem miközben néztem van e hozzá alapanyag.
- Hmm, fantasztikus ötlet kincs.
- Kendall, kérlek adj egy hosszú felsőt , pulcsit , inget vagy akármit, nem akarom összepiszkolni ezt a ruhám.-mondtam teli pocakkal a vacsora után.
- Megfelel ami rajtam van?-kacsintott, és már le is vette.-Most te jössz!
- Csak nem gondolod hogy előtted fogom átvenni?- néztem rá kérdően, nyomtam egy puszit az arcára,kivettem a kezéből és rohantam be a fürdőbe.
- Tyűűű, nagyon jól áll valakinek a kedvenc felsőm.
- kicsit hosszú- kb a combom közepéig ért, és a pókember óriási volt rajta.- félek a pókoktól!- jegyeztem meg a pólóra mutatva. Ha már itt tartunk neked meg jól áll ,ha nincs rajtad felső-kacsintottam, majd elkezdtünk sütni.

Persze a sütésből liszt háború lett . Szerencsére azért sikerült alkotni valamit.Beraktuk a kreálmányt a sütőbe. Majd Kendall folytatta a ' lisztezzük össze Amanda ' akciót.
- hah, azt hiszed hogy te megúszod?- néztem rá kérdően, majd összeliszteztem a noziját és a haját.
- Héh, ezért kapsz, a hajam tabu!
- Fuuu, már most nagyon félek édes!- nevettem ki, mire ő felkapott.
- Kendall Francis Schmidt, azonnal tegyél le!- kapálóztam a lábammal.
- Soha! - nevetett.
Kendall egyenesen a fürdőig vitt, berakott a zuhany alá ,szorosan beállt mögém, éreztem ahogy csupasz felsőteste a testemhez simul.
- Meg ne próbáld!-parancsoltam rá,mert láttam mire készül.
Persze hogy nem hallgatott rám . Megnyitotta a csapot, a víz egy pillanat alatt eláztatott minket. Maga felé fordított, finoman elkezdte csókolgatni a nyakam és szépen lassan lekerültek rólunk a maradék ruhák is.

Kendall szemszöge : 

- Tudod hogy vizesen még dögösebb vagy ?- csodáltam Amandát miközben öltözött.
- Rólad már ne is beszéljünk!-mosolygott , majd nyomot egy puszit a számra.
- Kifáradtam. - dőltem le a kanapéra.- Én is!-dőlt az ölembe mosolyogva.

Szunyókálásunkat Am telefonja zavarta meg.

- Vedd fel kérlek.-mondta kómásan majd visszadőlt a kanapéra.
- Felveszem,pihenj csak! - olyan édesen aludt, csak néztem és mosolyogtam, mielőtt felvettem a telefont nyomtam egy puszit a homlokára.
- Halo - szóltam bele a telefonba.
- Kendall?
- Samantha?
- Mit keres nálad Amanda telefonja?- eléggé döbbent hangvétellel kérdezte.
- Ez hosszú, de te miért keresed őt?
- Tudod rokonok vagyunk.
- Oh,  persze ki is ment a fejemből .hogy te és ő rokonok vagytok. Sose fogom felfogni.
- Mondd meg neki kérlek ,hogy reggel hívjon fel,sürgős.
- Jó megmondom, ígérem.
- Köszönöm.-ezzel le is tette.
- Na ki volt az ? - puszilta meg vállamat Am.
- A drágalátos unokatestvéred.- mondtam eléggé unottan.
- héh, kicsit nagyobb lelkesedéssel kérlek.- lökött el magától.
- Most mi bajod ?- kérdeztem.
- Mi bajom? Úgy beszélsz róla mintha ismernéd.
- Elég sok dolgot tett , amivel majdnem tönkretette pár barátom életét.
- Nem tudsz te róla semmit !-rohant ki a teraszra .
- Leülhetek melléd?-kérdeztem.
- Hisz a te teraszod nem?- csak nézett maga elé.
- Most haragszol rám?
- Nem, nem haragszom én senkire, egyszerűen most ilyen kirohanós kedvem volt- dőlt a vállamra.
- El sem tudod hinni, mennyire szeretlek!-nyomtam puszit az arcára.- Sajnálom.
- Megértem, és tudom hogy két arca van Samnek. Ezért nem is szeretném ha tudna rólunk.
- Ezzel egyet értek- öleltem magamhoz szorosabban.
- Sőt, én azt szeretném hogy senki ne tudjon a kapcsolatunkról.Kicsit félek, hiszen tudom Samtől milyen a hírességek élete és azoknak a párjuké . Én nem szeretnék ebbe belekerülni. Ígérem , mindig itt leszek neked, támogatlak mindenben amiben csak kell. Megértem hogy sokat kell majd utaznod és egyéb dolgok a munkád miatt, csak kérlek maradjunk meg ilyen magán embernek. Remélem érted mire gondolok.
- Megértem a döntésed, és igazad van , én sem szeretnélek kitenni a paparazzók és a rajongók hadának. Jobb lesz ez így. A legjobb ,hiszen tudom hogy az enyém vagy, és érzem hogy szeretsz.- csókoltam meg kedvesem.
- Elég a nyáladzásból, ideje öltöznünk- pattant fel ,hatalmas mosollyal az arcán.
- Gyere ide !- húztam magamhoz- Hihetetlen vagy, komolyan mondom!Köszönöm hogy belecsöppentél az életembe,köszönöm hogy minden napomat szebbé teszed.


Marie szemszöge : 

- Nem hiszem el! Fél óra múlva itt leszek és nem találok egy normális ruhát se amit felvehetnék - mászkáltam fel-alá a szobánkban, egy szál  fehérneműben.
- Remélem soha nem találod meg a ruhád, nagyon tetszik amit látok- húzott az ölébe Carlos.
- Tudod hogy imádom az ölelésed, de most nem érek rá, muszáj találnom valamit.-adtam neki egy csókot és kiszabadítottam magam az öleléséből .
- Igazán jöhetnének már, mert éééhen halok.
- Jesszusom te haspók, most faltunk be 3-3 óriás melegszendvicset.
- Az nekem semmi. És felkészülök a nagy piálásra, ezért sokat kell ennem.
 - Mintha amúgy nem ennél sokat- kacagtam.
- Ezért most megyek is, és eszem  valamit.- rohant ki a szobából egyenesen a konyhába.

Sikeresen találtam valami vállalható göncöt amit felvehetek, gyorsan feldobtam egy enyhe sminket , összefogtam a hajam . Maradt egy kis időnk tv-zésre ezért csak punnyadtunk kettesben, közben megérkezett Flora és James, Logan nagy meglepetésemre Viviennel jött. Nagyon örülök hogy ismét egymásra találtak , nagyon cukik együtt. Már csak drágalátos barátnőm és Kendall hiányzott. Felszeleteltem a pizzát hogy hadd egyenek , mielőtt magukba döntenek nagy mennyiségű alkoholt.

 - Rohanok!-kiabáltam, hallottam hogy csengetnek.
- Öhhhhhmmmmm, sziasztok!- köszöntöttem hatalmas mosollyal Kendallt és Amandát, akik egyszerre érkeztek meg .
- Marie!- ölelt át szorosan Amanda. Kendall már ekkora sehol se volt.
- Várj egy kicsit mielőtt bemész! - szóltam Amnek.- Most akkor mi van köztetek?- néztem barátnőmre kérdően.
- Semmi!
- Persze véletlenül pont egyszerre érkeztek meg, mindkettőtöknek óriási mosoly az arcán. Meg jó pár egyéb okom van a gyanakvásra.
- Marie komolyan mondom . 
- Szóóóóóóóóóóóvaaal?
- Téged nem lehet becsapni, igaz?- mosolygott.
- Soha!-kacsintottam.
- Később?- kérdezte kiskutya szemekkel.
- Egész este nyaggatni foglak ha nem avatsz be a részletekbe! Na gyere csatlakozzunk a többiekhez.

James szemszöge : 

Csak dőltek le egymás után a Whiskey - Colák , mindenki érezte a hatását, mind hangulatilag és testileg is.
És az este még csak most kezdődik..



5 megjegyzés:

  1. ...és te pont itt hagytad abba :O
    Kendall és Am annyira édesek ^^ Mint két házaspár :)) :p Szomorúan láttam, hogy semmi Samantha ügy nincs...de még lehet :DD
    És én megmondtam, hogy ez is egy eszméletlen rész lesz, és tádámm ^^ köszönöm, ez így estére tökéletesen jól jött :)
    Uhh, remélem nem kell sokat várnom a kövire >.< :) Imádom a blogodat...de tudod, téged jobban :) <3 ~.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! a te kommentedért érdemes írni, nagyon jól esik! De volt Samantha, jó?:DD azért ne túlozzunk drága, köszönöm hogy rendszeresen olvasol és kommentelsz, hihetetlen vagy:) majd igyekszem! imádlak cserkómerkó.

      Törlés
  2. egyszerűen FANTASZTIKUS! ahhhww, anniy ideje vártam már erre, és most végre itt van! :) most megnyugodott a lelkem, hogy annyi nyaggatós nap után, megkaptam ezt a részecskét. Amanda és Kendall egyszerűen TÖKÉLETES pár. annyira de annyira aranyosak együtt. Carlos és Marie pedig teljesen ugyanolyan tulajdonságúak ezért is annyira édes a kapcsolatuk:) imádtam a részt minden egyes szavával. folytatást akarok de nagyon nagyon hamar! ;) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm neked, hogy folyamatosan nyaggatsz hogy írjak :) annyira édes vagy, a te kommentjeid mindig jól esnek, el se hiszed mennyire. Hah, örülök hogy te így gondolod. köszönök mindent bébibú, majd igyekszem!:)

      Törlés
  3. Szaaanndddddddiiiiii, nem bírok már várni a következő részre! Napok óta olvasgatom, arra várva, hogy hátha itt terem egy részecske. de sajnos nem. Kérlek, csajszi ..:) Egyébként a többiek mindent leírtak, rengeteg érzést vált ki belőlem a blogod, mint ahogyan te is. Nem tudom elégszer mondani, IMÁDOM! és téged is ;))

    VálaszTörlés