2013. április 12., péntek

2.fejezet,6.rész : Örűlt nyolcas.

Köszönöm mindenkinek a sok-sok kedves visszajelzést,a 15 feliratkozót. Itt is van egy részecske hálám jeléül, remélem tetszeni fog! Köszönök mindent!:)


James szemszöge :

Eléggé sokat ittunk, sokat?Az nem kifejezést. Kimentem a teraszra Kendallel, mivel neki rágyújtani támadt kedve.Éppen elnyomta a csikket mikor Carlos rohant ki ,hogy kitaláltak egy vicces témát amit mindenkinek el kell mesélnie.

Amanda szemszöge :

Persze mindenki belement ebbe az érdekes kis beszélgetésbe , izgalommal vártuk a srácok történeteit.
 -Amanda ki kezdje?-rám bízták a választást.-Mondjuk Logan- feleltem.
- Érdekes,azt hittem Kendall sztoriára  leszel kíváncsi.-nevetett Carlos
- Öhhm, Vivi édesem most fogd be a füled -lehelt egy csókot szájára , mielőtt elkezdte. - Szerelmeskedtem már, koncerten egy vadidegen lánnyal.-sütötte le a szemét mint aki megbánta.-Ne színészkedj már-bökte oldalba Kendall.-Carlos jön!-kacagott Logan.
-Egyszer annyira megkívántam egy lányt a kedvenc éttermemben, hogy az asztal alatt estünk egymásnak. Ne kérdezzétek hogy sikerült,de tudjátok a szükség nagy úr.- nevetett, majd belekortyolt az italába.
- Nekem az ezekhez hasonló sztorik között csak egy van.Az egész egy golfpálya kellős közepén történt, természetesen világos nappal.-rendezte le gyorsan mondandóját Kendall.
-Akkor én maradtam. Csupán egy roppant unalmas mozifilmet tettem izgalmassá a hátsó sorban.-miután ezt elmondta Florára nézett,aki teljesen elvolt pirulva.
Mi 4-en lányok, úri hölgyek vagyunk ezért nem teregettük ki a piszkos dolgainkat.Mindenkinek a fantáziájára hagytuk.Persze ezen a fiúk bedurcáztak , hogy ez nem ér, és arra várták hogy levetkőzzünk fehérneműre. Hirtelen összenéztek elmosolyodtak , majd mindegyik fiú felkapta a maga párját és rohantak velünk a medencéhez.
-Kendall tegyél le!Nem elég a napi egy vizes kaland?-Veled semmiből sem elég !-lihegte a fülembe, majd a medencében landoltam, ugyanúgy mint a többi lány.
A fiúk ledobták a ruháikat majd beugrottak utánunk, szépen lassan mi is fehérneműben áztattuk magunkat. Carlos beszaladt a lakásba még 3 üveg Whiskeyért, kiszálltunk a medencéből majd elkezdtük elpusztítani a piát. Marie beszaladt a lakásba pokrócokért. Logan és Vivi elvonultak a hátsó kertbe, nem mintha így nem hallottunk volna őket. Mindenki nevetett rajtuk.
-A kis szerelmes gerlék turbékolnak-jegyezte meg nevetve Flora.- Hmm, nem gondolod hogy nekünk is ezt kéne tenni?-kérdezte kaján vigyorral James.
Az idő elég kellemes volt kint ,hamar megszáradtunk. A pia is egyre jobban kezdett szétáramlani a testünkben. Elég fűtött lett a hangulat.
A medencézés mindenkit felpörgetett ezért még többet ittunk, és mindenki fehérneműben rohangált a lakásba,senki sem zavartatta magát.
Carlos berakta a kedvenc számát 'Lmfao : Sexy and I know it-ot' majd hozzá tette : - ezt szoktam énekelni a zuhany alatt-mindenki elkezdte táncolni a hozzá passzoló táncot.
 Hajnali 1 fele, kezdtünk kijózanodni . Megéheztünk és bepunnyadtunk ,a srácok elkezdtek videó játékozni ami minket lányokat nem igazán érdekelt ,ezért szétváltunk lány-fiú csoportokra, mi lányok kint beszélgettünk mindenféle örültségékről és arról milyen jó hogy mind a négyünk megtalálta a maga kicsi bolondját.
Carlos zökkentet ki minket a nagy beszélgetésünkből egy hatalmas ordítással .
- Csengettek, ez azt jelenti megjött a pizzaaaaaaaaaaaaaa.- természetesen mi csak 10 perccel később mentünk be.
Bent amit láttam egy életre elfelejteném, és egy ilyen fantasztikus este után, nem kívánom senkinek hogy ilyen helyzetbe találja a szerelmét.
- öööö,azt hiszem mégse a pizza jött meg.-mondtam hatalmas undorral, majd elkezdtem rohanni az ajtón ezzel majdnem feldöntve Kendallt.
Csak rohantam , én se tudtam merre, nem tudtam igazából mi elől menekülök, a könnyeimtől azt sem láttam hol vagyok. De a lábaim nem engedték hogy megálljak, érezték hogy el kell innen mennem.

Kendall szemszöge : 

Fel se tudom fogni mi történt, egyszer csak itt termet ez a lány  Samanthával , az a lány akivel lefeküdtem még Ibizán. Mire feleszméltem már a számban csüngött . A másik pillanatban életem egyik legcsodálatosabb embere viharzik ki és eltűnik a sötét utcán, remélem ez csak valami rossz vicc és csak a pia hatása miatt van ez.
- Utána kell mennem-rohantam a kocsim felé.
- Haver állj meg! Nem ülhetsz be, rengeteget ittál a végén még balesetet szenvednél-fogott vissza Logan.
- De mi lesz vele?-aggódtam,hiszen egy lány egyedül hajnali 2kor a koromsötét utcán, bele se akarok gondolni mi történhet vele.
- Kérlek srácok vigyázok!-vágódtam  ki Logan szorításából, gyorsan bepattantam és elindultam.

Logan szemszöge : 

- A fenébe! Ha valami történni fog vele én nem teszek jót magammal, hát még veled Samantha.
Álljunk csak meg! Samantha? Mit is kerestek ti itt pontosan, és honnan a fenéből tudtatok ti erről az egész összejövetelről?
Végleg tisztáztam mindent Samanthával, soha többet nem akarom látni.Minden bajnak ő a forrása. De mi lesz itt ? Hiszen ő Kendall barátnőjének a családtagja......

Marie szemszöge : 

- Tudom emberkék hogy most bolondságnak fog tűnni amit mondok, de mindenki nyugodjon le feküdjünk le aludni. Én tudom és hiszem hogy minden rendben lesz.
Így is tettünk bár szerintem egyikőnk se tudott aludni, egész éjjel forgolódtam és legjobb barátnőmre gondoltam.Remélem Kendall megtalálta és mindketten rendben vannak.

Vivienne szemszöge : 

-Nyugalom édes! Kendall elég jó sofőr megállja a helyét, egyébként is kiment már belőle annyira a pia. Kérlek ne aggódj nem tesz jót!-simogattam kedvesem csupasz mellkasát, még mindig hallottam az aggódó sóhajait. Szépen lassan álomba ringattuk egymást.


Carlos szemszöge : 

- Marie, minden rendben lesz!-öleltem magamhoz,éreztem milyen hevesen dobog a szíve,megpusziltam a feje tetején, még szorosabban hozzám bújt,éreztem a mellkasomon végiggördülni egy könnycseppet.
- Köszönöm,hogy minden nehéz időszakban kitartasz mellemet.
- Sose felejtsd el, mindig itt leszek neked!
  
Kendall szemszöge : 

-Amanda ,kérlek ha ott vagy legalább válaszolj, nagyon aggódom! Beszéljük meg! Szeretlek! Érted? Ha azt akarod elmenjek...legalább csak annyit mondj. Csak szólalj meg hogy tudjak épségben itthon vagy!-nagy megkönnyebbülésemre nyílt az ajtó, Amanda állt velem szemben ,hatalmas könnycseppekkel az arcán, a nyakamba borult.
- Kendall ! Szeretlek, nem akarom hogy valaki elválasszon minket. Félek.
- Nincs mitől félned, ígérem senki nem választhat el minket! - hatalmas sóhajjal feleltem.-Jesszusom Amanda ,te remegsz!
Felkaptam majd finoman letettem az ágyra, befeküdtem mellé,ő szorosan a mellkasomra rakta a fejét ,még mindig éreztem a könnycseppeket, átkaroltam,majd elkezdtem simogatni a hátát és próbáltam nyugtatni.
- Shh,nyugalom , itt vagyok neked! Ígérem nem megyek sehová! Szeretlek.
- Nagyon sajnálom Kendall,ezt az egészet!-nézett rám gyönyörű szemeivel.
- Aludj csak, én itt leszek!-pusziltam meg a homlokát.


Amanda szemszöge : 

Reggel egy édes sms-re kelltem.
' Jó reggelt gyönyörűm!Ha végeztél suliban délután hívj fel! Érted megyek, lesz egy meglepetésem. Legyen csodás napod! Mosolyogj sokat, én is azt teszem mert rád gondolok. Sose felejtsd el hogy SZERETLEK!




8 megjegyzés:

  1. Ez a rész egyszerűen, egyszerűen nem is tudom, hogy milyen szavakkal tudnám kifejezni azt, amit érezetem amikor olvastam. A ,,csodálatos" és a ,,fantasztikus" kifejezés az a baj, hogy kevés erre. Megint megtudtál lepni ezzel a váratlan fordulattal, hogy Samantha és az Ibizai lány betoppant. Hihetetlenül káprázatosan írsz, minden részt imádoook:)) <3 siess nagyon a következővel Bú^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úúúristen a kommented annyira édes, nem tudok elég hálás lenni hogy olvasod! köszönök mindent!:))

      Törlés
  2. Úristen..teljesen extázisba estem ettől a résztől. Az, hogy egy bolondos, piálós buli mekkora fordulatot tud venni..elképesztő és persze ahogyan ezt megfogalmaztad! Nagyon tetszett, hogy több szemszögből írtad le ezt a részecskét. És igen...mindig megtudod lepni az embert ilyen váratlan helyzetekkel, erre senki sem számított (szerintem). Nehéz szavakat találnom, csak kavarognak az érzések bennem, ahhh. Imádooom, sose hagyd abba! :))...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) az ilyen kommentek mindig mosolyt csalnak az arcomra..egyszerűen nem tudok erre mást írni! Köszönöm hogy olvasod drága.

      Törlés
  3. hát na..megpróbálom magam kifejezni szavakkal. egyszerűen nagyon átérzek minden szomorúságot, vidámságot és akár ökörséget is!:DD kedvenc blogocskám:$ mostantól mégjobban szeretni fogom a bokrokat;) #TeamKamanda imádoooom, ahogy leírod az ő kapcsolatukat! tudod, hogy nem vagyok a szavak embere, de azért valamit ôsszepróbálok dobni... nagyon imádom a blogod, hisz mindig fantasztikusan írsz! nehezen tudom összeszedni magam, hogy egy ilyen hipermegán fantasztikus blogot kitudjak fejezni... imádom, de a szerzőjét jobban;)) <3
    By:Húgiiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. édeeeees, köszönök mindent, annyira cuki vagy..és igen tudom. :)

      Törlés
  4. Love it love it love it... Oh and almost forget: LOVE IT! Egyszerűen fantasztikus, az a mozis moment hatalmas vigyort csalt az arcomra - régi szép emlèkek.
    Köszönöm hogy írod ezt a blogot, borzasztóan imádom, de tèged sokkal jobban.
    Nem tudom szavakba önteni, hogy milyen érzéseket vált ki belőlem ez a fantasztikusan felépített részecske.
    Awesome! #JustDo

    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))bizooony,régi szép idők. amik nagyon hiányoznak. örülök hogy mosolyt csaltam az arcodra.

      Törlés