2013. április 14., vasárnap

2.fejezet ,7.rész : Vége?


Sápsurápápá, hoztam egy rövidke részt. Drága kedves olvasóim, köszönöm a sok kedves kommentet, amivel mindig mosolyt csaltok az arcomra. Mostanában elég laposnak érzem a saját írásom. Kérlek írjátok le hogy ti min javítanátok. Az csak hatalmas segítség nekem... egy darabig nem hinném hogy lesz rész, de igyekszem a tőlem telhetőt kihozni magamból.Remélem továbbra is velem tartotok, és olvasni fogjátok a blogom..még az ilyen rosszabb időszakokba is! Köszönök mindent!:))



Samantha szemszöge :

Basszus jól elszúrtuk a tegnap estét, magam is bánnom ,egyáltalán miért mentünk oda? Logan végleg befejezte velem,bár múltkor még azt mondta , még ő sem tudja mit akar igazán. A tegnap estéből semmit sem értettem, most Kendall és Amanda együtt vannak? És én miért nem tudok erről ? Sarah is elég bolond volt hogy azonnal rámászott Kendallre, pont Kendallre aki még Ibizán hazudott is neki, hogy barátnője van...csak hogy lekoptassa őt.  Egyáltalán mi miért is mentünk oda tegnap?-csak ezt tudom kérdezgetni magamtól- Hiszen Sarah rángatott el...fogalmam sem volt hova megyünk..és egyszer csak Marie-éknél kötöttünk ki.  Jesszusom mi van ha tönkretettem ezzel az egésszel Amanda boldogságát? Félek, Sarah még durvább mint én , ha pasikról van szó, bár egyszer már lemondott Kendallről de úgy látszik magának akarja. Le kell állítanom.

Amanda szemszöge :

Kendall üzenete hatásos volt, hiszen hatalmas vigyorral ültem végig a sulit, még van két órám de az egyik ebből  lyukas.Ilyenkor mindig összeülünk a csajokkal és fecsegünk álmaink pasijairól..persze általában én csak hallgatom a nyáladzásukat, én inkább nem szólok egy szót se mert elszurnék valamit. Megint így tettük , drága barátnőm Nadia most éppen egy Big Time Rush-os cikkhez ért. Várjunk csak...azok a srácok. Na erre kíváncsi leszek.
-Amanda! Gyere már közelebb!-kuncogot.
- Awwwww, szerintem Logan a legdögösebb.-jegyezte meg Nadia
- Oh, de itt azt írják barátnője van- szólt fel az egyik lány.
- Amanda, te melyik srácot választanád?- jött a kérdés.
- O,nem tudom igazából egyik srác sem az esetem. - probáltam színlelni valahogy.
- Akkor csajszi te jártál jól! Sajnos mind a négyüknek barátnője van.-erre a kijelentésre azonnal kikaptam  kezéből az újságot.
- Hoppácska, úgy látszik még is csak érdekel valamennyire. -kacagott Rose.

Teljesen ledermedtem attól amit olvastam, pontosan ez állt a cikkben : ' Végül az örök hősszerelmesről pár szót. Kendall Schmidt láthatóan jól érezte magát szőke barátnője társaságában, elég hiányos öltözetben. Hogy mi?-kérdeztem magamban. Én barna vagyok. Rólunk nem készültek képek, ki ez a lány a képen?- csak kavarogtak bennem a kérdések.Tényleg ilyen szörnyű lenne egy híresség barátnőjének lenni? A cikk még közel sem ért véget. ' Tudomásunk szerint a szőke bombázó, Samantha Gats egyik legjobb barátnője. Vajon csak barátok Kendall Schmidttel, vagy több is van köztük mint egy-két együtt töltött éjszaka?
Csak néztem a képet ami bizonyítja hogy tényleg ismerik egymást, álljunk csak meg ...ez  a lány ugyanúgy néz ki mint aki megjelent  tegnap este.  Mi folyik itt? Kendall mindvégig átvert? Nem értek már semmit. Pedig én tényleg úgy érzem hogy teljes szívből szeret engem. De már én sem tudom. Szívem szerint elmenekülnék egy olyan helyre, ahol se tv, se semmilyen szennylap sincs. Ledobtam az asztalra az újságot majd kirohantam a mosdóba, ahol elkezdtek folyni a könnyeim. Sosem sírtam ennyit egy srác miatt, igaz ő más mint a többi, a szerelmem és egyben a legjobb barátom. De akkor is , vajon megéri hogy ennyit sírok? Egyre több dolog akar közbe vágni a boldogságunkba.

Kendall szemszöge :

Lesokkolt az amit a mai újságban olvastam. Miért találnak ki ilyet? Miért állítanak rólam ilyeneket? Nem,én nem vagyok ilyen.Soha nem tennék ilyet.Nem is ismerem ezt a lányt. Ibizán mellette keltem.Akkor sem értettem semmit, és most sem.
A srácok is döbbent arckifejezéssel olvasták a rólam szóló cikket. Hát még a képet, amin én voltam és az a lány. Csupán csak fehér nemű volt rajtunk és az ágyban feküdtünk,miközben ő csókolgatja a szám. De én nem tettem ilyet. Miért nem emlékszek arról az estéről semmire? Ez a lány miért akar tönkretenni? Mi van ha már Amanda is olvasta a cikket? Mit fog gondolni rólam milyen alak vagyok? Mára meglepetést szerveztem neki, megígértem neki hogy elmegyek érte a sulijához, de ezek után egyáltalán látni akar még?
-Bizonytalan vagyok! Nem tudom mit csináljak srácok. - rogytam le a stúdió kanapéjára.
-Mi mindenben segítünk...és kiderítjük miért történik ez az egész. Ígérjük!-veregette meg a vállamat Carlos, amire a többiek helyeslően bólogattak.
- Srácok, ne haragudjatok de ma nem tudok itt maradni.
- Menj csak...majd később befejezed a felvételt.- mosolygott biztatóan Logan.

Miért akkor történik ez amikor boldog vagyok? Miért pont  velem ?Én sosem ártottam senkinek. Egyszer az életemben becsúszott egy olyan este és most pont ez fog véget vetni a boldogságomnak ? Nem nem akarom hogy mindennek itt legyen vége. Pont most ...............................

7 megjegyzés:

  1. anniyra megtudsz lepni az ilyen dolgokkal.. nem a Kamanda párosnak nem lehet vége, ők annyira aranyosak együtt! hihetetlenül nagyon fantasztkusan írsz, az összes sztoridat csodálva olvasom. Egyáltalán nem laposodtak el a részek, én személy szerint imádom a blogodat. :)) <3 és megint csak arra tudlak kérni, hogy írj még sok-sok részt és siess nagyon a következővel:) <3

    VálaszTörlés
  2. nenenenenenene a Kamanda páros nem szakíthaaat!! Itt nem lehet végeeeee! ők összeilleneeeeeek! így kerek egész;)
    És nem is lapoooos! tudod, hogy imádom az írásod, és soha nem tudnál rosszat alkotniii! mindig csak profi részeket alkotsz! érteed? ezt sohase felejtsd el, mert ez így igaaaz! ahhhhhwww olyan dolgokat váltassz ki belőlem:OO ez nagyon duurvaa. azonnal újat követeleeek! szejetjeeek <3
    By:Húgii

    VálaszTörlés
  3. Neeeee Kamandának nem lehet vége, hülye paparazzik.. :s
    A kérdésedre válaszolva: én egyáltalán nem érzem laposnak a sztorit, sőt...! A történeteid mindig tökéletesek és mindig beleadsz apait-anyait. Szeretnék tanulni tőled. Mondd el milyen varázsport hasznàlsz, hogy ennyire jók lesznek a történeteid? Egy dolgon javítanék: gyakrabban hozhatnál új részeket. ,) Imádom a blogod, de tèged sokkal jobban. :3 <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
  4. Így vaan Kamandának nem lehet végee!!! És amúgy én mindig azon gondolkozom hogy miért nem írod le ezt könyvben?? Így is annyira Fantasztikuus, de úgy! Úgy is ilyen Fantasztikus lenne! De hát akkor is! Neked írónak kell menned(történet, vers) bármilyen könyv! Csodás! Na akkor térjünk vissza a bloghoz! Egyszerűen nmioehntgmleaqélkgf....nincsenek rá értelmes szavak! Csodás Imádom(ahogy téged is)! FANTASZTIKUUUS!!!!! <3 :P Szóval nagyon de nagyon gyorsan köviiiit*----* <3 By:Anett Juhász

    VálaszTörlés
  5. Egyet kell értsek az előttem szólókkal a Kamanda párosnak NEM LEHET VÉGE!!!! Imádom a blogod és szerintem egyátalán nem laposak a részek habár ez az utólsó rész elég rövidke lett és ezért most kicsit szomorú vagyok és durci mert nem tudom mi lesz??:oo Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra!:))) Hozd minél hamarabb az új részt mer már nem bírom sokáig!!<333

    VálaszTörlés
  6. Na hogy már vége legyen a Kamanda párosnak hisz ők egymásnak vannak teremtve nagyon jól írsz és siess a kövivel! A történeted egyszerűen fantasztikus és egyáltalán nem lapos így tökéletes már régóta olvasom a blogos és mindig visszatérek elolvasom és csak folytasd tovább mert remek egyszerűen REMEK
    By: Nina

    VálaszTörlés
  7. Imádom, imádom és ezredjére is imádom! Soha nem fogom megunni, az tuti. Remélem nagyon sokáig olvashatom ezt a csodás blogot! ^^
    Nehogy vége legyen Kamandanak :O És Sogan? ne már, te kínzol! :))
    Különböző elvonási tünetekkel várom a kövit! :D imádlak! :)

    VálaszTörlés