2013. július 8., hétfő

2.fejezet , 10.rész : Kamanda forever :)

Sziasztok! Fuuu, ne haragudjatok hogy most sikerült csak új részt hoznom, de rengeteg minden történt velem mostanában. a KE-sztorikból már csak 4 van hátra, hamarosan felrakom őket. Plussz az élménybeszámolóval is tartozom a Heffron Drive koncertről. Nagyon sok mindennel elvagyok maradva...remélem elnézitek nekem.Igyekszem mindent bepótolni! Itt is van az új rész...mint a címből leszűrhető ezt a részt a Kamanada párosnak szenteltem.Remélem tetszeni fog. Köszönöm hogy velem tartotok mindezek után is... :)


Kendall szemszöge : 

Az egész lakásban teljes sötétség uralkodott ,akkora vihar van odakint. Kimentem az udvarra megnézni, hogy mi történhetett a vezetékekkel, Amanda békésen aludt mellettem . Nyomtam arcára egy puszit és ott mertem hagyni, pedig tudom nagyon fél a viharban.

Amanda szemszöge  : 

Hatalmas csapódásra ébredtem hajnali 4kor, Kendallt nem találtam mellemet és ez nagyon megijesztett. Ki tudja ekkora viharba mikre képesek az emberek...ilyenkor mindenre gondol az ember,  a legrosszabbra is... Mi van ha épp egy betörővel harcol... és még ennél nagyobb baromságok jutottak az eszembe.

-Kendall ez nem vicces,hol vagy? Kérlek szépen, ha itt vagy , gyere elő vagy szólalj meg.-  a félelemtől már reszkettem,eleve viharba jobban félek,így áram nélkül még inkább.Nem jött válasz csak a szél susogása és a dörgés járta át a házat.Hirtelen felkapcsolódott a villany engem meg azzal a lendülettel elkapott valaki hátulról és lerántott a kanapéra.Nem mertem kinyitni a szemem , de éreztem egy ismerős illatot.
-Kendall,Kendall!-kapálóztam a szorításában.- Halálra ijesztettél , ezért még bűnhődni fogsz!-lágyult meg a hangom,majd lelöktem magamról egyenesen a földre és ráfeküdtem. Éppen megakart csókolni de elhúztam az arcom.
-Aha, szóval most azt a játékot játsszuk , hogy húzod az agyam?-húzta fel a szemöldökét , a szája pedig mosolyra gördült.
-Talán!-kacsintottam majd egy lágy csókot leheltem ajkaira, megjegyzem ez mind azért van mert nem tudok ellenállni a mosolyának.
 -Köszönöm hogy beléptél az életembe!-bújtam hozzá jó szorosan.
- Köszönöm, hogy megmutattad én is képes vagyok újra szerelembe esni.-ezek a szavak amik elhagyták a száját, akaratlanul is könnyet csaltak a szemembe.
- héj, nem azért mondtam hogy most könnyez nekem- törölte le könnyeimet egy simítással.

Kendall szemszöge : 

Egész délutánt a megbeszélésen töltöttük, holnap indulunk turnéra. Kicsit rossz, hogy most ekkora boldogságban itthon kell hagynom Amandát, rossz lesz hogy az összes sráccal ott lesz a kedvese, csak velem nem. De megértem Amandának ott van az iskola, mindennap igyekszem rá időt szakítani, ez a turné remélem csak erősebbé teszi a kapcsolatunkat.


Amanda szemszöge :

Elég hamar eljött ez az este amikor Kendallnek pakolnia kell a turnéjukra. Nagyon büszke vagyok rá, hogy ennyit elért az életben, és hogy ennyi rajongója van aki várja őt világszerte.Viszont kicsit szomorú vagyok ,mivel hosszabb ideig nem láthatom a mosolyát és nem ölelhetem őt. De tudom hogy a mi szerelmünk erős és kibírja az idő megpróbáltatását.

- Mi a baj életem? Olyan szomorú az arcod.- vágott aggódó arcot.
- Semmi, picit fáradt vagyok, és igen kicsit aggódom. Szeretek, és nagyon-nagyon fogsz hiányozni.-próbáltam erőltetni egy mosolyt.
- Akkor miért aggódsz? Hiszen tudod hogy én is mennyire szeretlek!-puszilta meg a homlokom.
- Tudod bennem van , hogy mi lesz ha megismersz egy nálam sokkal szebb , kedvesebb lányt,akibe beleszeretsz?Hiszen mész Párisba, Londonba.. Tokyoba, annyi olyan helyere ahol gyönyörű lányok vannak.
- Butus vagy!-húzott magához.-Nálad nincs számomra se szebb,se kedvesebb lány! Nekem pont te vagy a tökéletes! Nagyon szeretlek, és ezt jól jegyezd meg!- mosolyogva lágy csókot lehelt ajkaimra.

Kendall annyira elfáradt a nagy pakolásban hogy akaratlanul is elaludt a kanapén, édesen összekuporodva szuszogott.Vittem neki egy takarót,és gyengéden megpusziltam a homlokát.Halkan odasúgtam mennyire szeretni fogom örökre. Mindegy min kell keresztül mennünk érzem hogy ő nekem most a legfontosabb, támogatom mindenben amiben csak kell. De érzem, lélekben még én sem fogtam fel hogy egy szupersztár a párom . Főképp arra nem hogy hónapokig külön kell lennünk. Remélem a mi kapcsolatunk tényleg túléli ezt a hosszú időt . Míg a szobánkba ültem és csak gondolkodtam, előtörtek az emlékek a sok közös perc..az hogy minden este együtt alszunk el,és ez most kifog esni a mindennapjainkból. Megláttam az éjjeliszekrényünkön az egyik bolondos közös képünket , ami mindkettőnk kedvence, akaratlanul is de elkezdtem könnyezni, érzem túl nagy a nyomás most rajtam........



3 megjegyzés:

  1. Awwww.... vegreeeee!!! Ez a kicsi adag is elegge jol esett... igaz, hogy egy hosszabb maga lett volna a Paradicsom, de igy is jo ^^ Olyan aranyosak, mint egy igazi alompar :) En remenykedem abban, hogy kibirja a kapcsolatuk! :D
    Mivel egy fantasztikus iroval allunk szembe(azaz Veled) szerintem mindenki remenykedik a folytatasban! ^^ En nagyon akarom a kovetkezo reszt. Es tudod milyen parost akarok egyutt latni?! #TeamLAMANTHA ^^ :D Imadatomat kuldom neked es blogodnak! <3

    VálaszTörlés
  2. awwhh... nem hiszed el memnnyi ideje vártam, hogy írj egy új részt! :') Én tudtam, hogy ez a rész is csodálatos lesz, akár a többi! Higyj magadban, mert amint már mondtam, rohadt jól írsz! És ez nem amolyan sablon szöveg, vagy képmutatás, szerintem te tényleg egy fantasztikus író vagy!:) nagyon tetszett ez a Kamanda rész... annyira tökéletesek együtt, hogy az már hihetetlen! Kíváncsi vagyok a történet folytatásásra, hogy hogyan sikerül majd boldogulniuk, amikor egymástól távol lesznek... egyszóval, hihetetlenül várom a kövi részt!:)

    VálaszTörlés
  3. Fúúú de jó újra megnyitni ezt az oldalt és újra kifejteni a véleményem:$ :'))
    szóval... Kamanda:$ ahhhwwww a legcukibbak. imádom őket mert tökéletesek és na. :DD de remélem minden okkey lesz a turné után is;) annyira szeretem a blogodat, hogy az már fáj:O most éppenséggel pont jókor jött mert felvidított. és már emiatt nem is lüktet annyira a fejem:D
    olyan fantasztikusan írod le az érzéseket, hogy erre nincsenek szavak. sajnos ezt a keveset is éppenhogy összebírtam szedni. leírhatatlan hogy most mit érzek. ahogy olvastam, úgy a szemem automatice levetített mindent. szóval ahhw:$ imádom az írójával együtt;) Nagyon hamar hozd a kövit, és az azutánit. na meg az azutánit. szóval sokat sokat gyorsan gyorsan:$ ♥

    VálaszTörlés