2013. július 17., szerda

Közvélemény kutatás!



Sziasztok drága olvasóim:)!

Azért irom most ezt mert kiváncsi vagyok...
Ahogy észrevettem rengeteg új/régi fantasztikus blog van mostanában, és kicsit bizonytalan vagyok. Van e értelme még írjam ezt a blogod, van e rá igény? Olvasnátok továbbra is a sztorimat, vagy már nagyon lapos..és inkább olvastok valami mást? Kérlek jelezzétek vissza hogy ti mit gondoltok fontos lenne!


Köszönettel tartozom, hiszen a legmerészebb álmomban sem gondoltam volna, hogy valaha az én blogomon 21 csodás feliratkozó lesz, azt meg végkép nem hogy a megtekintések száma  7 ezer fölé megy. Hálás vagyok nektek!Nagyon köszönöm hogy erőt adtok a kommentekkel, és végül amit mindig elmondok : Nélkületek ez a blog nem lenne. :)
További csodás napot nektek!

6 megjegyzés:

  1. igen igen igen igen! tudom, hogy nem szoktam kommentelni de szeretném, ha tudnád, hogy minden részt elolvastam, és imádtam őket! kérlek ne fejezd be a történetet :)

    VálaszTörlés
  2. Folytasd légysziiii mert ên imádom a blogod:D azegyik kedvencem,és sajnálnámha befejeznéd.:)

    VálaszTörlés
  3. Khm... ezt meg sem kellene kérdezned. Hát még szép, hogy akarunk folytatást! Legalábbis én NAGYON, szóval írjad csak szépen a következő részt, mert még akarom a #Lamantha pillanatokat! ^^ <3

    VálaszTörlés
  4. Ne hagyd abba légszi, nagyon jó a blogod én nagyon imádom és mindig olvasom. És már alig várom a kövi részt. Nagyon jó a blogod ne fejezd be légyszíves. :)

    VálaszTörlés
  5. Öm... ez kérdésnek szántad?:O Ne merd abba hagyni mert szükségem/szükségünk van a blogodra♥ HIHETETLENÜL imádom, és szeretnék még #Kamanda-t meg #Lovienne-t meg az összes párol olvasni!mert! egy fantasztikus író történetét követhetjük nyomon:) szerintem ezért hálásak lehetünk:) szóval ne hagyd abba♥
    by:manoo

    VálaszTörlés
  6. persze, hogy van rá igééééény!:)) szerintem nagyon sok ember nevébe mondhatom, hogy a te blogod egyszerűen FANTASZTIKUS és vétek lenne abbahagyni...:) iszonyat jól írsz Bú, úgyhogy mostantól várom azokat a részeket^^ <3

    VálaszTörlés