2013. január 4., péntek

1.fejezet 1.rész : Átlagos nap.

Blogger üzenet: Sziasztok! Köszönöm nektek hogy olvassátok a blogom ,remélem tetszeni fog. Ha bármi ötleted kritikád van kérlek írd le kommentbe! Jessie szemszögéből fog állni a blog, ha ez nem így lesz azt természetesen a szövegben mindig jelzem! Kellemes olvasást nektek!:)




Mióta felfedeztek, azóta az életem 360 fokos fordulatot vett, szinte minden megváltozott. Elköltöztem egy saját házba Marievel.


Kezdek hozzá szokni ahhoz hogy minden pillanatomat fotósok figyelik , a boltba nem ugorhatok le szakadt mackónadrágban. Nem gondoltam volna hogy a hírnév ekkora teherrel jár. Igen nekem egy részt hiányzik a régi életem , amikor még senki sem tudta ki az a Jessie Marshall. Persze über király hogy 20 évesen van egy tengerparti luxus villám és bármit megtehetek .De sajnos ez nem kárpótol azért amiket átélek a hírnév miatt.Lelkileg elég gyenge vagyok ,ezért nem mindig bírom a megviseltséget és a kritikát , ha nem lenne nekem Marie már régen egy kezelőközpontban tölteném a minden napjaim.Visszahúzódó még is kedves lány vagyok, ha valaki szimpatikus és megbízom benne, annak akár a legféltettebb titkaimat is elárulom. 2 ilyen ember van számomra.

 Ébren vagy már , ébren vagy már? - ugrándozott az ágyamon Marie.
- Igen, csak picit még hadd pihenjek kérlek.-elég kómás voltam ahhoz, hogy én most kommunikáljak.
- Jessie nézz ki az ablakodon olyan csodás reggelünk van , ezért ma a teraszon reggelizünk.- Marie arcán hatalmas mosoly volt.


10 perc múlva végre kikászálódtam az ágyamból ,és az utam egyenesen a fürdőszobába vezetett. Minden reggel az első dolgom a zuhanyzás. Ezt sokan elég furcsának találják, de nekem ez már a részemmé vált.

Gyors zuhany után magamra kaptam valami kényelmeset és rohantam ki a teraszra az én drága barátnőmhöz.
- Mit terveztél mai programnak?-kérdezősködtem
- Egy igazi csajos napot! Körmöt csináltatunk és beújítunk neked pár új cuccot amit az elkövetkezendő fellépéseiden és az utcán is hordhatsz..-a beszélgetésünket sikítozó lányok szakították meg,akik a tengerparton kergettek valakit.
- Biztos Justin Bieber az - jegyeztem meg gúnyosan ,ezen  mindketten csak nevettünk
Megreggeliztünk majd bementünk a lakásba hogy összeszedjük magunkat, és vállalható külsőt varázsoljunk.
Gyorsan felnéztem twittere és írtam az én drága 812 ezer követőmnek , hogy mennyire szeretem őket és remélem csodás napjuk lesz.
Annyira örülök hogy az én legjobb barátnőm stylist mert így az utcai viseletem mindig tökéletes.



Jessie mai utcai viselete.
Marie mai utcai viselete.





















Csajos délutánunkat a menedzserem telefon hívása szakította félbe , mivel megkért hogy sürgősen menjek be hozzá egy fontos tárgyalásra.1 óra múlva értünk küldött egy kocsit. A stúdióba vezető utat végig röhögtük Marie-vel és posztolgattunk képeket twittere . Az első kép amit feltettem a csodás körmeinkről volt.



@realjessiem : Drágaságaim, elég rocksztáros lett a körmöm?:)











@realjessiem: szép a körmöd @mariekeltstylist :)


Fél óra múlva már a stúdió kapujában várt minket Jonathan a menedzserem , elég izgatottnak tűnt.
- Jessie! Végre hogy itt vagytok!- rohant hozzánk Jonathan.
- Én és örülök hogy látlak- adtam neki egy hatalmas ölelést.
- Jessie képzeld fantasztikus híreim vannak, a következő 1 éved fantasztikusnak ígérkezik............
 

9 megjegyzés:

  1. Continue soon! Perfect story. ;)
    Xoxo, N.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben sietek!örülök hogy tetszik , és köszönöm hogy olvasod :))) puszii!

      Törlés
  2. Jaaaj, nagyon jó! ^^ Hozzad a kövit minél hamarabb! :D
    Zsó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm ,sietek és a következők hosszabbak lesznek ;)) köszönöm hogy olvasod!

      Törlés
  3. Nagyon jó!! :)) már várom a következő részt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sietek, lehet hogy még ma este hozok nektek egy hosszabb részt :)))! köszönöm hogy olvasod!:)

      Törlés
  4. huhuhúúú. végre egy magyar BTR-s sztori. nagyon jó, várom a folytatást! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))köszönöm szépen , annyira jó olvasni hogy ennyien várják az új részeket! Köszönöm hogy olvasod a blogom!

      Törlés