2013. január 22., kedd

8.rész : Előkészület és izgalom.

Drága olvasóim! Köszönöm az eddigi megtekintéseket és az 1 feliratkozót, nagyon jól esik. Hihetetlen hogy 2 hét alatt több mint 1000 megtekintés van a blogomon ! Hatalmas örömmel tölt el ez engem. Itt is van az új rész.Remélem tetszeni fog nektek!Köszönöm hogy olvassátok a blogom.




-Öhmmm Szia Flora! Én csak itt....... vásárolgatok, éppen finom csokit keresek.
- Gondoltam ,mivel egy boltban általában vásárolni szoktak- nevetett Flora - De ha csak vásárolgatsz minek 5 üveg pezsgő és 3 tábla csoki?- érdeklődött tovább.
- Igazából átmegyek Jessiehez,és oda kellenek.
- Áhh értem ! -kacsintott rám-de azért ne itasd le nagyon szegény lányt!
- Majd oda figyelek.-mosolyogtam.
- Ne haragudj Flora de most sietek, majd találkozunk- nyomtam egy puszit az arcára majd siettem a pénztárhoz.

Hazaértem majd egyenesen berontottam a házba . Te boolond James mondhattad volna, hogy kedves barátnőd is ebbe a boltba szokott járni vásárolni.
- Jesszusom és észre vett?-kérdezte aggódva James.
- Képzeld még beszélgettem is vele, és hazudnom kellet.- De sikeresen kibeszéltem magam ,ne aggódj nem sejt semmit.
-Életmentő vagy Kendall, köszönök mindent!- mondta megkönnyebbülve James.

James szemszöge:

Így is halálra parázom magam hogy mi lesz a mai estével, remélem tetszeni fog Floranak, ő életem nője . Pontosan egy istennő, szeretem és vele minden olyan mintha a fellegekben járnék. Megbabonázott .
- James figyelj csak hozhatok este valakit?- zökkentett ki gondolkodásmenetemből Logan.
- Csak nem Samanthat akarod hozni?- Haver nem - nem őt mert lelépet külföldre dolgozni és semmit sem tudok róla . Még a hívásomra se felel.
- Akkor van egy másik lány ? Logan ,te úgy vonzod a nőket mint hűtő a mágnest.
- Még nem a barátnőm de remélhetőleg ma az lesz.
- Fúúj te állat ,az én nőm buliján akarod bekosarazni a csajt? Méghozzá az én házamban?-fintorogtam is hogy élethű előadás legyen.
- James te idióta, fejezd be! Tudod hogy úri ember vagyok!- húzta ki magát Logan.
- Hát hogy ne Logie! És ki az a szerencsés ,aki az álom Henderson lovag karjai között térhet nyugovóra ? Így már jobban tetszik hős szerelmes?-oldalba böktem Logant,valamin nagyon gondolkodhatott.- Na mi van, még a nevét se tudod?- néztem rá furcsán.
- Sokkal jobbam tetsziik így-kacsintott Logan - Egyébként a neve Vivienne.
- Ohh, akkor Vivienne-t várom szeretettel este !De kérlek most segíts elővenni a poharakat , és  bontsd ki a pezsgőt.
- Éhees vagyok már nagyon!-rontott be a konyhába Carlos.
- Csinálj magadnak szendvicset!- mondtuk egyszerre Logannel.
- Elmeeeentem ,sietek vagyis sietüünk .- kiabált a nappaliból Kendall.


Jessie szemszöge :

- Marie sieeeess máááár , mindjárt itt lesz Kendall és hogy néz az ki hogy ránk vár.-sürgettem barátnőmet.
- Ja igen tudom a szőke herceg BMW-vel érkezik ugye ?-ölelt át barátnőm és torka szakadtából nevetett.
- Le lehet rólam szállni! Hidd el semmi sem történt, és tudod hogy te lennél az első aki megtudná. Egyébként nem is tetszik .
- Ahha , ahha most menekülök mert rám szakad a plafon.
- Te inkább készüljél ne vicceskedjél itt,  drága Marie.
- Kéészen vagyok nem láttod ? Megfelelek így kegyednek ? -kérdezte elnyújtva.


Marie esti szettje.

Jessie esti szettje.














- Carlosnak biztosan - kacsintottam rá- győőzelem ,sikerült visszavágnom bleeeeeee -nyujtottam a nyelvem , majd magassarkúban kergettük egymást a ház elé.
- Láányok látom nektek már jó kedvetek van - nevetett Kendall a kocsijának támaszkodva.
- Segííííííííts Kendall! Ez a nőszemély megőrüüüült - kiáltottam , amin ő tovább nevetett.
- Állj itt van Carlos is - mondta amire Marie azonnal megállt és kihúzta magát.
- Pacsiiiiii -nyujtottam a kezem Kendallnek-mindketten nevettünk Marie-n.-  majd elindultunk Jamesékhez.



Flora szemszöge :

Eléggé kifáradtam a mai nap.Igazi csajos napot tartottunk, voltunk körmösnél ,fodrásznál. Sajnálom hogy Jessiet nem tudtam elhívni,pedig nagyon szeretném megismerni ,kedves lánynak tűnik és szerintem sok mindenben passzolna a véleményünk.8órakor gondoltam hogy ,most már itt az ideje haza menni az én tökéletes hercegemhez.Fél óra múlva haza is értem.
Beparkoltam a garázsba , majd megpillantottam hogy a lakásig vezető út végig megvan szórva virágszirmokkal, majdnem megkönnyeztem annyira tetszett.
Beléptem a házba ahol minden gyönyörű piros és ezüst színben pompázott .
- James drágám hol vagy?-kiabáltam meglepődött hangon.
-A nappaliban várlak szívem!
Beértem a nappaliba és hihetetlen látvány terült elém.............





4 megjegyzés:

  1. :O na most nem értem ezt a Samnthás ügyet, Logan lecserélt? :))) Amúgy nagyon jól sikerült, mondtam én, hogy írd meg :DD Imádlak, és a blogodat is <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD majd meglátos ;)) imádlak, és köszönöm hogy biztatsz :))<33

      Törlés
  2. aaaaah nagyon jóóó let!!! IMÁDOOM♥♥♥ várom a folytatást! :)) *-*

    VálaszTörlés