2013. január 27., vasárnap

9.rész : Legjobb meglepetés és új barátok.

Köszönöm szépen azoknak akik olvassák a blogom. Ez a részecske nem véletlenül lett szülinapos rész. Ezt a részt az én drága Nanimnak küldöm sok szeretettel és persze minden kedves olvasómnak!!Remélem tetszeni fognak az elkövetkezendő részek! Jó olvasást. Köszönöm hogy vagytok nekem! :)


Imádtam azt a látványt ami elém tárult a nappaliban : 4 fiú öltönyben és a 3 lány csinosan álltak hatalmas mosollyal az arcukon. Oooo srááácok el se hiszitek mennyire meghatódtam. Köszönöm hogy van nekem 7 ilyen fantasztikus barátom.



James odajött és halkan a fülembe súgta hogy meglepetés életem. Majd elkezdték énekelni a kedvenc számomat a You're Not Alone-t, a lányok addig pezsgőt töltöttek mindenkinek.Nagyon meghatódtam, ennyi fáradság és mind értem? Hihetetlen volt 20évem alatt sosem lepődtem meg ennyire.

- Igazából édesem ez a nagy készülődés és meglepetés mind azért van,mert úgy érzem megtaláltam életem szerelmét. Téged hercegnőm.Érezd jól magad ezen a csodálatos napon! - Boldogságos Születésnapot , remélem a 90. szülinapodat is együtt fogjuk tölteni - csókolt meg gyengéden James.
Itt volt mindenki aki fontos :  a srácok , Marie akivel nagyon jól kijövünk, Jessie , és egy nagyon szép lány akinek Logan szorongatta a kezét.Szépen sorban mindenki odajött hozzám felköszönteni.

- Jessie ! El sem hiszem hogy te is itt vagy, ennek nagyon örülök. - öleltem át szorosan.
- Nagyon boldog születésnapot Flora!Köszönöm hogy itt lehetek!-mondta azzal a kedves mosolyával.
-  Köszönöm hogy itt vagy!
- Boldogsááágosat Flora asszony.-nyomott egy puszit az arcomra Kendall.
- Jessiehez  mi?- súgtam a fülébe.
- Muszáj volt valamit kitalálnom hogy ne bukjunk le.- vigyorgott.
- Ühhh...és ez volt az egyetlen lehetséges válasz? Értem én.-kacsinottam.
- Hééééééééééé avassatok be minket is.-féltékenykedett és nyavalygott az édesem .

Na eléég a nyáladzásból  igyunk pezsgőt és együüünk finom csokis epret! - kiabált a folyton éhes Carlos.- Majd mindenkinek a kezébe nyomott egy pohár pezsgőt.











 - A szülinaposra .- kiabálták egyszerre ,majd  emelte mindenki a poharát.
- Ez a legszebb szülinapom . -bújtam oda Jameshez.- ezen mindenki mosolygott.
- Köszönöm nektek mégegyszer, üdvözlök mindenkit és hálás vagyok az új barátokért. Azt kívánom legyünk örökké együtt így 8-an.
- ÁÁÁÁÁMEEN!-vágta rá Marie.


Átadták a közös ajándékukat ami egy boríték volt : az állt benne : holnap elvisz téged a mi kis csapatunk , - 2 napra szóló 'mininyaralásra' amit Ibizán töltünk.
-Awwwwh srácok erre vágytam már mióta. - jegyeztem meg , könnyes szemekkel.
- Drágám pont 4 napunk van az elkövetkezendő turnénk előtt.Ezért mi mindannyian elmegyünk kiruccanni és egy hatalmasat bulizni.
- Csoportoooos öölelééééééés- kiáltotta el magát Carlos.
Majd kezembe nyomott egy édes ajándékot amin elnevetem magam.
- Csak azért Flora mert tudom hogy te is szereted a hasad mint én, és ha ránézel a pizzagyürűdre mindig én fogok eszedbe jutni. - nevetett Carlos és hatalmas ölelést adott.
- Jót nevettem Carlos jó pofa ajándékán , azonnal fel is vettem a vicces gyűrűt.



-Szia! Én Vivienne vagyok , Logant kísértem el, remélem nem gond. Örülök hogy megismerhetlek.Nagyon boldog születésnapot neked !-jött oda hozzám és  ölelt át ez a gyönyörű lány.
-Köszönöm, ez igazán kedves. Örülök a szerencsének.
- Ezt én és Logie készítettük neked, szívből készült úgy nézd.
- Adtak át egyszerre egy istenien kinéző süteményt. Majd Logan is átölelt és a fülembe súgta - Köszönöm hogy ilyen kedves vagy! Legyen ma csodás napod .
- Drágák vagytok hogy ezt nekem csináltátok. Remélem nem lesz mára több meglepetés ,mert eleget sírtam.- adtam egy - egy puszit mindenki arcára.

Logie és Vivienne sütije.

- Itt az ideje hogy kettesben hagyjuk a szerelmes Gerléinket- szólalt meg Logan .
Láthatóan a többiek értették a célzást , mert kezdtek öltözni majd el is köszöntek tőlünk. Imádom ezt a csapatot ,hálás vagyok a sorsnak hogy megismertem ennyi fantasztikus embert.
- Ééééédesem ketten maradtunk. - csókolt meg James ,  hirtelen felkapott az ölébe és felvitt a hálószobánkba.



Jessie szemszöge :

Kettesben hagytuk Flora-t és James-t , és  Kendall felvettette azt az ötletet hogy mi 6-an elmehetnénk bulizni.
Kivételesen nekem is volt kedvem egy kicsit kirúgni a hámból.
Sokat beszélgettem a gyönyörű, kedves lánnyal aki Logannal volt.
A buliban odajött hozzánk egy furcsa kérdéssel : Jessie és Kendall ti együtt vagytok? Szerintem csodás pár lennétek . Mondjuk nem úgy viselkedtek akik együtt vannak,  de léteznek ilyen párok- mosolygott ránk szépen Vivienne.
Egymásra néztünk Kendallel és elkezdtünk nevetni : Mi ketten - mutogattunk egymásra -dehogy is !-vágtuk rá egyszerre.
-Megyünk táncolni szépségem?- jött oda Logan Viviennehez .- veled bármikor kacsintott Logiera. Majd le is léptek táncolni.
Persze ekkor már Carlos és  Marie sehol sem volt. Biztos elmentek enni, ők ketten folyamatosan csak ennének.Szerintem igazán összeillenének , Marie nagyon jó kezekbe lenne Carlos mellet, szorítok értük hogy legyen valami. .Jó lenne ha a legjobb barátnőm végre rátalálna a párjára.
Remek és megint itt hagytak kettesben Kendallel. Jó ,nem mintha nem bírnám őt, mert kedves srác és imádom a humorát. Viszont a kedves társaságunk folyamatosan azt akarja, hogy egymás társaságában legyünk. Ezek terveznek valamit. Nem mellesleg holnap együtt megyünk nyaralni.
- Ez azért nem esett valami jól.-oldalba böktem Kendallt és vágtam be a durcát.
- Jó kicsit durván fogalmaztunk mindketten az előbb.- nézett rám azokkal a rikító zöld szemeivel.
- Ne csináld ezt, nem vetetheted be mindig a szemeidet!- mosolyogtam rá.
- Jól van már el van felejtve.-ölelt át.- Menjünk a pulthoz igyunk valamit.- Ne hogy azt hidd hogy ezzel megoldottál mindent.- kacsintottam rá.


Carlos szemszöge : 

Én és Marie leléptünk a buliból és inkább beültünk egy étterembe.Alig várom hogy közelebbről is megismerjem ezt a lányt.Fantasztikus hogy ennyi mindenben hasonlítunk . Nagyon várom már a holnapot...........





6 megjegyzés:

  1. Naggyon naggyon jóóó <3 Valamikor úgy is együtt lesznek Jess-ék...remélem :> féltékeny vagyok Vivienne-re :))) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))hahaha..... ne legyél!és ki tudja?? :O:DD <3 köszönöm hogy oolvasod te láány ;))

      Törlés
  2. most van az a pillanat, hogy nem tudok mit írni/mondani pedig ez nálam nagy szó... úgy átéltem az egészet, hogy most én is pityergek egy sort.... egyszerűen imádlak, minden túlzás nélkül, akárcsak a történeteidet! I'm your biggest fan! <3 luv ya, girl.
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahwww, ez a komment <33köszönöm szépen, annyira jó ezt pont tőled olvasni :)) örülök hogy sikerül átadnom a történetet :)) Köszönöm hogy olvasood, sokat jelent nekem!:))imádlak!

      Törlés
  3. Wow! Nagyon jó a sztori, minden rész egyre jobb és jobb! Csak így tovább! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! nagyon jól esik hogy olvasod,és booldog vagyok hogy tetszik! köszönöm a biztatást:)

      Törlés