2013. január 8., kedd

3.rész : Nagy találkozás.


Sziasztok kedves , drága olvasóim ! Köszönöm szépen a kommenteket, nagyon - nagyon jól esnek.Szívből írom a blogom , remélem ezt ti is észre veszitek. Hálás vagyok hogy olvassátok a blogom. Remélem tetszeni fog az új  rész! Kellemes olvasást, és további szép napot nektek!:)





Benyitottunk a terembe ahonnan kiszűrődött az a csodálatos dallam ,éppen egy  feldolgozást énekelt  a négy srác,  egy igazi klasszikust amit mindenki ismer a  The Beatles-től az I Want To Hold Your Hand-et.
Ez a kedvenc dalom, hát még így. Te jóóó isten, ilyen gyönyörű szólamokat még nem hallottam soha életemben,mint most.
A terembe rajtunk kívül volt még kb 50 ember, gondolom a  VIP jegyesek lehettek.
Igyekeztem feltűnés nélkül bemenni a helyemre.Én béna megbotlottam a saját lábamban és szó szerint felestem a színpadra és közvetlen a fiúk lába elé borultam.
 - OO srácok látjátok,ez a csodaszép lány szó szerint a lábunk elé borult.- ezen persze mindenki nevetett ,kivéve a másik 3fiút- Carlos ez egyáltalán nem volt vicces-jegyezte meg a szőkésbarna hajú srác aki oda jött segíteni.
- Ne haragudjatok hogy félbeszakítottam a műsört, ez rám vall izgalmamban sajnos ilyeneket csinálok- mondtam még mindig a földön fetrengve.
- Gyere kapaszkodj bele a karomba.Örülünk hogy eljöttél , Kendall vagyok.
- Köszönöm szépen Kendall , szép szemek- csúszott ki a számon,szerencsére elég halkan mondtam , így csak ő hallotta.
- Ez igazán kedves. Nekem most tudod, vissza kéne mennem énekelni.-mutogatott a színpad felé.

Ez után a kis incidens után a leghátsó sorba ültem  le , szívem szerint elástam volna magam. Nem tudom mi volt ez az előbb velem, sosem szoktam ilyet csinálni , nem hogy még ilyet mondani, még hozzá ekkora közönség előtt.
Lassan vége lett a kis magánkoncertjüknek, majd kimentek egy hátsó ajtón.

-Jonathan most komolyan ennyi? Mármint semmi bemutatkozás meg semmi?-értetlenkedtem .
- Jessie te már bemutatkoztál, szerintem soha nem fognak téged elfelejteni- nevette el a végét Jonathan .
- haha, én ezt nem találom olyan viccesnek- jegyeztem meg egy grimasszal . Majd elindultam az ajtó felé hogy keressek egy mosdót.
Jonathan magyarázott még nekem valamit ezért háttal mentem ki az ajtón és megbotoltam valamiben.

-Ha még egyszer egymásba botlunk esküszöm el veszlek feleségül - fogott meg Kendall mielőtt elestem volna, ezen már csak nevettünk mindketten.
-Életmentő vagy, vagy talán egy szuperhős ?Neked köszönhetem hogy nem estem egy hatalmas hátast.Ismét.Nem tudom mi van ma velem, ne haragudj ,jövök neked egyel. -elég kínosnak éreztem a szituációt.
- Egyszerűen csak  mindig jókor vagyok jó helyen.-kacsintott egyet-ne haragudj, most muszáj mennem néhány fotót készítenem az én édes rajongóimmal.-remélem még találkozunk kiabálta a folyosó végéről.
 
Szerencsére hamar megtaláltam a mosdót.Nagyon remélem ,ma már nem lesz több kínos pillanatom.
Bementem a mosdóba, ahol egy gyönyörű lány állt a tükör előtt igazította a sminkjét és a haját. Kedvesen rám mosolygott és egy hatalmasat köszönt.Majd kiment a folyosóra.
Olyan jó érzés hogy itt mindenki ennyire kedves ,és közvetlen.Nekem is rendbe kellet szednem magam , mielőtt újra találkozok a fiúkkal. Remélem most már mindenféle bukta nélkül.
Elkezdett csörögni a telefonom ami a táskám legalján van,remek véletlenül sincs egy szabad percem sem. - motyogtam magamnak.
-Hol a francba vagy?- idegeskedett a telefonban Marie.
- Már a mosdóba se mehet ki az ember ?- értetlenkedtem.
- Siess, a folyosó végén a legutolsó ajtónál vagyunk, itt várunk Jonathannal, van 1 perced.-majd le is tette a telefont.
Igyekeztem 5 perc alatt végezni saját magam összekaparásával.Ennyit mint ma még sosem égtem mások előtt,kíváncsi leszek ezek után van e esélyem a felvételekre és a turnéra.
A folyóson már ott állt Marie és Jonathan ,velük volt még az a lány aki rám köszönt a mosdóban.
 - Szia! Tehát akkor te vagy  a híres Jessie akit várnak a fiúk? -Nagyon örülök a találkozásnak ismét!- Én Flora vagyok. Kivételesen én leszek a kísérőtök ,aki megmutogatja nektek mi hol van és ha már mindent tudtok utána beviszlek titeket a fiúkhoz hogy jobban megismerjétek egymást...........................

3 megjegyzés:

  1. Uuuuuuuh hamar a kövit. uuuuuh. (bocsi ezt csinálom mikor tetszik vmi. :$)
    Fanod vagyok, eskü. <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
  2. :)))) Szegény, nem is égett nagyot.Nagyon jó! :D Pussz :)

    VálaszTörlés
  3. :)) nagyon édesek vagytok! el se hiszitek milyen jó érzés hogy olvassátok a blogom:)köszönöm!

    VálaszTörlés