2013. január 6., vasárnap

2.rész : Lehetőségek.

Sziasztok! Itt van a következő rész :) Remélem tetszeni fog nektek! Köszönöm a sok kedves kommentet amit itt és más közösségi oldalakon kapok ,el se tudom mondani mennyire jól esik! :)




Jessie kezdjük akkor a megbeszélést. Rengetek lehetőség tárult most elénk. Az első amit ma kéne elvégezni  egy beauty fotózásra kéne menned, a másik meghívtak vendég szereplőnek a Big Time Rush pár epizódjába.- sorolta a lehetőségeket a menedzserem Jonathan- persze ez még nem minden-tette hozzá.
-Áljunk meg egy szóra -szóltam közbe , közben láttam hogy Marie úgy vigyorog mint egy tejbetök... csak tudnám miért?- Szóval kezdjük ott Jonathan hogy ki,mi az a Big Time.......? Rush - a végét  Marie fejezte be. Na igen rájuk gondoltam.
- Drága barátnőm, most komolyan nem tudod mi és kik az a  Big Time Rush? - egy sorozat, de egyben egy nagyon híres banda is.-kötelező hogy elvállald ezt a munkát! A fiúk nagyon jó fejek, bolondok viccesek. Pont mint mi ketten. - Marie válasza megdöbbentett nem gondoltam volna hogy ismeri őket.
- Szóval Jessie ma estére a srácok meghívtak az egyik koncertjükre ahol találkozhatsz velük a backstageben és beszélgethetsz velük, ha szimpatikusak vállald el a munkát, hidd el nagy lehetőség lenne számodra! Ha még passzoltok is velük akkor te lehetsz az elő zenekaruk a következő Világ körüli turnéjukon.- mondta és csak mondta a lehetőségeket Jonathan.
-Váóóóóó Világkörüli turné jól hangzik. Drága egyetlen menedzserem egy a bökkenő nem vagyok egy olyan ember aki hamar megnyílik és barátkozik bárkivel.
- Tudom Jessie , de hidd el ezek a srácok mások mint a többi szupersztár, kedvesek és tudom hogy jó hatással lesznek rád és a karierredre. Kérlek csak egy nekik egy esélyt. Menjetek el ma este a koncertjükre Marievel.
- Huuuuh, én benne vagyok ezek a srácok nem csak kedvesek, viccesek , de nagyon jóképűek is - olvadozott Marie.
- Legyen elmegyek, elötte akkor fotózás, utánna koncert. -feleltem .

Van bennem egy kis félelem , nem tudok megnyílni 4 vadidegen fiúnak. Sajnos ez a gond velem, Marie eleinte nem is értette miért akarok híres lenni, hiszen ő az aki igazán ismer és ő tudta hogy lesznek gondjaim. Ez nem éppen az a szakma ahol zárkózott és visszafogott lehet az  ember. Elmegyek a ma esti koncertjükre mert lehet hogy tényleg jó hatással lesznek rám ezek a srácok. Igazából még nem halottam róluk, szégyenlem is magam érte.
Haza dobott minket Jonathan hogy készüljünk a beauty fotózásra,és vigyünk magunkkal egy váltó ruhát amiben megyünk a koncertre. Szerencsére Marienek mindig vannak jó ötletei , ki is vett a szekrényéből 2 ruhát majd a kezembe nyomta azzal a szöveggel : ezek jó pasi fogó ruhák.
Ezen kicsit meglepődtem.
-Marie , én nem pasit megyek fogni este , hanem egy találkozóra és úgy mondd megbeszélésre. Egyébként azt se tudom milyennek ezek a fiúk .
- Nekem elhiheted nagyon jó pasik.- válaszolta hatalmas mosollyal.
- Tudod hogy nekem nem a külső a fontos, tehát azért mert jól néznek ki nem biztos, hogy el is tudok velük beszélgetni.- végigmondtam és elindultam egy gyors zuhanyzásra.
Mire végeztem a zuhanyzással Marie kikészítette a ruháinkat, és rendelt taxit is . Nem is tudom mi lenne velem nélküle. 10 percem volt hogy elkészüljek mer már itt is volt a taxi. A taxiban  még gyorsan felmentem  twittere és írtam pár kedves szót a követőimnek : @realjessiem : édeseim ,szorítsatok értem nagy nap lesz a mai! imádlak titeket !:)
A beuty fotózás összesen fél órát vett igénybe szerencsére mert már így is késésben voltunk.
Nekem nagyon tetszett ez a fotózás ,mivel tényleg az igazi oldalamat mutatja meg semmi smink, semmi haj beállitás, csak az őszinte szelíd mosolyom  és én.Marie feltett rólam egy képet twittere ami a fotózáson készült.

@mariekeltstylist: Nézzétek a csodás @realjessiem mosolyát, imádlak gyönyörűm!



A fotózásra értünk jött Jonahan stílusosan egy limuzinnal .Hozzáteszem sosem értettem ezt a nagy felhajtást, miért jobb egy limo mint bármelyik más kocsi mindegy. Furcsa érzések kezdtek el uralni engem, nem tudtam lenyugodni, izzadt a tenyerem a lábam remegett.Azt tudtom hogy az ilyen találkozások előtt mindig nagyon izgulok, na de ennyire még soha. Nem is értem miért. Mivel mindenki azt mondta hogy ez a 4 srác úgy viselkedik mint a hétköznapi emberek, tehát tök olyanok mint én. Nagyon várom már hogy találkozzak velük. Kiszálltunk a kocsiból és rengetek fotós vett minket körül .Nagyon jó a kedvem ,de egyben nagyon izgulok ezért villantottam egy-két izgulós mosolyt.


Amiikor beléptünk a nagy komplexusba már szó szerint görcsbe rándult a gyomrom. Remélem jó lesz az első benyomásuk rólam.Sétáltunk egyre beljebb és az egyik szoba felől 4 angyali hang szűrődött ki...........



5 megjegyzés:

  1. Kövit gyorsan! Luv your blog. <3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett!! Imádom ♥ kövit minél hamarabb!! xoxo *-*

    VálaszTörlés
  3. Uh, nagyon jó!Tiszta kínzás itt abba hagyni :P jaajj kövit! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon j!! :)) gyorsan köviiit!! :D

    VálaszTörlés
  5. :))annyira édesek vagytok! köszönöm hogy olvassátok a blogom. Nagyon jól esik!

    VálaszTörlés