2013. január 14., hétfő

6.rész : Reggel.



Jessie szemszöge :

Reggel a pihe puha ágyamban ébredtem fel arra ,hogy csörög egy telefon. Nem , nem az enyém volt , de akkor kié? Mentem a csörgés irányában meglepetésemre Kendall feküdt a nappaliban.

-Kendall , Kendall, csörög a telefonod- lökdöstem finoman,erre ő megfordult a másik irányba és aludt tovább.
Láttam hogy Logan hívja, gondoltam aggódik ezért felvettem.
- Elmondanád hova tűntél? Itt aggódtunk egész éjszaka..-elég idegesen mondta Logan.
- ŐŐŐ,szia Logan, Jessie vagyok! Kendall éppen alszik , ne aggódjatok jól van. Amint felébred vissza hív és szerintem megy is hozzátok.
- Ooo szia Jessie, így akkor már értem miért nem jött haza , éjjel Kendall..kuncogott Logan.
Kendall kikapta a kezemből a telóját.
- Nagyon viccesek vagytok drága barátaim, szimplán elaludtunk a kanapén. Sietek hozzátok. Pápá- majd kinyomta.
- Jó reggelt Jessie!- kaptam egy homlok puszit Kendalltől.
- Ez igazán jól esett! Jó reggelt! Előbb Logannak azt mondtad a kanapén aludtunk el, akkor én mit kerestem az ágyamban?- lepődötten kérdeztem.
- Át vittelek a szobádba hogy tudj pihenni.- mondta egy hatalmas mosoly kíséretével.
- Mielőtt elmennél , csinálhatok egy reggelit?
- Szuper lenne, köszönöm elfogadom!
- Előtte  lezuhanyzom. - mondtuk meglepően egyszerre, amin mindketten nevettünk.
- Berögződött szokás- nevetett Kendall.
- Nekem is körübelül 10 éves korom óta, első dolgom felkelés után a zuhany.
- Ez nagyon vicces , nem is gondoltam volna hogy ennyi mindenben hasonlítunk.

Gyorsan lezuhanyoztam, majd Kendall is , adtam neki tiszta ruhát Jonathan szobájából. 
Készítettem piritóst , friss narancslével.
- Hmmm, ilyen szívből készített reggelit még nem ettem, nagyon jól esett ! Köszönöm - kedvességből kaptam egy ölelést Kendalltől.
- Jessieeeeeee itthon vaaagy? - kiáltás jött lentről.
- Bent vagyok a konyháában.
- Jó reggelt, oo, hogy nem vagy egyedül?- lepődött meg Marie.
- Szia Marie!
- Hali Kendall.
- Lányok én már nem is zavarok tovább ,úgy is megbeszéltük a sráácokkal hogy pasis napot tartunk csak mi négyen.- Köszönöm  tegnap esti teát, a mai isteni reggelit és a ruhákat. Majd vissza hozom.
- Egyébként nem zavartál , örülök hogy itt voltál, köszönöm a törődést, és hogy végighallgattál.- Kikésérlek.
- Szia Marie !- integetett neki.
- Tyűűhaaaaa, szép kocsi ! -muszáj volt körbejárnom a kocsiját, lényűgözően nézett ki. - Ne haragudj én hülye itt feltartalak- öleltem át jó szorosan, jól esett, és  biztonságban éreztem magam, azt éreztem hogy Kendallben megbízhatok.
- Percről percre jobban lenyűgözöl te lány!Hamarosan találkozunk.

Alig pár perce ment el Kendall de már is hívott.
 - Mi az mit felejtettél itt?-nevettem egyet a telefonba.
- Semmi , semmit, vagy is egy valamit elfelejtettem.... visszafordultam remélem nem zavarok még 2 percre...........









4 megjegyzés:

  1. áááá imádoom!! nagyon jó rész lett, egész nap tudnám olvasni a blogodat!! kövi részt minél hamarabb!! ♥♥♥ *-*

    VálaszTörlés
  2. Jajj istenem a kövit te leány de gyorsan!!!! <3
    Xoxo

    VálaszTörlés
  3. Oh, miért hagytad abba? :P nagyon jó, és követelem a 7.részt! :D :*

    VálaszTörlés