2013. január 13., vasárnap

4.rész : Bemutatkozás.

Drága olvasóim, köszönöm hogy vagytok nekem! Remélem tetszeni fognak az elkövetkezendő részek.

Itt is van az új rész, mostantól a fiúk is főszerepet játszanak a blogban. Kellemes olvasást, ha esetleg van ötletetek kritikátok, tanács , hallgatom! Írjátok le ;)) Köszönöm hogy olvassátok! További szép napot!



 



Flora bekísért minket egy hatalmas terembe ahol szerencsére már csak a 4 fiú volt ott. Ő rögtön  az egyik srác felé vette az irányt majd gyengéd csókot váltottak.Gondoltam jó lenne végre megtudni ki kicsoda ezért szépen sorba oda mentem a fiúkhoz 

 - Téged már láttalak valahol, talán az álmaimban?- Ja ,iiiigen meg van , ma a színpadon.-persze ezen mind a négyen elmosolyodtak, megjegyzem még én is kinevettem olyan viccesen adta elő magát.  -Örülök az újra találkozásnak Carlos Pena vagyok, persze van hosszított nevem is, de ezt többen ismerik- ölelt át Carlos
- Köszönjük az infót Carlos ,képzeld mindannyiunknak van hosszabb neve.Szia én Logan Henderson vagyok , - ne törődj ezzel a bolonddal mutogatott Carlos felé -kicsitt kattant szegény.-kacsintott egyet Logan.
- Én James Maslow lennék, Flora barátja . És  természetesen a banda legdögösebb tagja is egyben -jegyezte meg egy kaján vigyor kíséretében James.
- Engem már egész jól ismersz, párszor összetalálkoztunk ma.-nevetett- Kendall Schmidt vagyok.- A te  neved viszont nem tudjuk kedves titokzatos idegen.
-Sziasztok srácok, örülök a megtiszteltetésnek hogy találkozhattam veletek 'ismét' , sajnálom  mai kínós pillanataimat, na mindegy elég sokat fecsegek pedig nem szoktam, főleg nem négy vadidegen pasii előtt. Jessie Marshall vagyok énekesnő.
- Akkor ő az a csajszi akit meghívtunk a turnénkra?-próbálta követni a szitut Carlos. - Kapott is egy nyakast Logantől. - Te tényleg ilyen hülye vagy vagy csak tetteted?Most mondta el. Igen ő az.
- Ne haragudj a srácokra, általában ilyen örültek ,nem is értem hogy bírom én ezt.- jegyezte meg Kendall , amin egy nagyot nevettem.
- Már Kendall ne is haragudj , de bocsánatot kérhetnék a saját hülyeségemért?Egyébként téged se kell félteni - feleselt neki Carlos.
James és Flora már nem vooltak a teremben, biztos egy kis nyugalomra vágytak.
- Srácok James most írt hogy vacsi náluk este 10kor! - kiáltott a két egymást püffölő fiúnak Kendall.- Persze csak játszanak.- Tényleg lányok ti nem jöttök vacsizni Jamesékhez? Szerintem szívesen látnának titeket,
- Nem hiszem , köszönjük a meghívást, de majd máskor.- Csak egy pillanat-mutogatta a mutató ujjával Kendallnek- majd kirángatott a teremből  Marie.
- Te bolooond vagy Jessie?-Mi az hogy nemet mondasz egy ilyen ajánlatra?
- Marie te menj el nyugodtan, de én nem hiszem. Tudod jól hogy nem vagyok egy barátkozós személy, ismersz jól feszélyezetten érezném magam, tök mindegy hogy ennyire jó fejek a srácok akkor is. Nem tudnék feloldódni. Te csak menj  el, biztosan jól fogod magad érezni. - öleltem át szorosan legjobb barátnőmet.
- Na lányok ,nekünk most mennünk kell jött ki Kendall , itt van ez a cetli ha meggondolnátok magatokat ,rajta van a számom és a cím ahova jönni kell. - kaptunk egy-egy ölelést Kendalltől és a többi sráctól majd elindultak.

Mi is elindultunk hazafele, Jonathan előbb lelépet mondván ő ide úgy se kell. Nem volt kedvünk taxira várni ezért elindultunk gyalog haza. Marie egész úton a fiúkról áradozott , milyen viccesek és jó fejek, igaza van ezzel egyet kell értenem, tényleg meglepően kedvesek és közvetlenek .
Egész úton azzal nyaggatott Marie hogy menjüünk el a vacsira.
- Lééééééééééééégyszi Jessie baba  , nagyon elszeretnék menni , neked is lehetőség még jobban megismerni a fiúkat.
- Marie nem tudom ,és ezerszer elmondtam miért. Lehet azt gondolnák milyen egy visszahúzódó magamnak való lány vagyok. És ezt nem szeretném. De ahhoz hogy én jól érezzem magam és fel tudja oldodni a társaságukban jobban meg kellene őket ismernem.
-Pont azéééért, itt a lehetőség. Én elmegyek készülődni, gondold végig.

Marie barátnőm nagyon beleélte magát. Elmentem zuhanyozni, mert  általában a zuhany alatt tudok gondolkodni, ott pattannak ki a jó ötletek a fejemből.Most kivételesen elálmosodtam a , persze Marie nyaggatott hogy induljunk mááááááár mindjárt 10 óra.Nem tudok dönteni menjek vagy maradjak inkább itthon.  A szívem azt mondja menjünk de az eszem mást mondd................................




8 megjegyzés:

  1. Itt abba hagyni :O azonnal hozd a következőt, mielőtt még olyat csinálok amit megbánnék!!! :P Nagyon jó lett... és várom a meglepi részt :)) :> pusszancs :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te bolond láány:) örülök hogy tetszik ;)) jön nem sokára. puszi

      Törlés
  2. nee pont itt abba hagyni?!! :)) kíváncsi vagyok hogy Jessie elmegy-e a közös vacsira! :DD gyorsan hozd a kövit!! ♥♥♥ *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd este kiderül.. :)))annyira örülök hogy olvasod :)köszönöm!

      Törlés
  3. Imádom ezt a részt is, fantasztikusan írsz. ;) <3 és miért hagytad itt abba? Ez nem fair. :o
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, mesterem:DDD ooh mert akkor nem lenne izgalom.. :PP <3

      Törlés
  4. Nagyon ügyes vagy! :) Imádom a blogodat <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyira aranyos vagy:))! köszönöm széépen !

      Törlés