2013. február 2., szombat

10.rész : Hellóóóóó Ibiza.

Sziasztok , köszönöm az eddigi kommenteket és feliratkozókat.Nagyon jól esnek a kedves kommentek és az hogy olvassátok a blogom! Remélem továbbra is velem tartotok, és tetszeni fognak az új részek!:)



Carlos szemszzöge :

 Hamar eljött a reggel mindannyian lázasan pakoltunk és alig vártuk már hogy Ibizán süttessük a hasunkat.
-Carliiiiiiiiiiiitooooooooos!-rohant be a szobámba Kendall.-mesélned kell!
- Még is miről szeretnéd hogy meséljek neked?Egyébként hozzáteszem most pakolnod kéne.
- De én okos voltam és már tegnap este bepakoltam. Szóval akkor most te és Marie?
- Haveeeeeer most meglepett a kérdésed.Nem még nem vagyunk együtt, sőt még semmi sem volt köztünk. De ami késik az ,nem múlik.- kacsintottam majd folytattam a pakolást.

 Pár óra múlva már találkoztunk is a többiekkel a reptéren. Összesen 8-an utazunk.A jegyeink már megvoltak előre rendelve, de mint kiderült a repülőnk indulási ideje 1 órát csúszott. Komolyan mondom életemben nem untam ennyire magam, pedig volt már pár unalmas órám.De ez a várakozás rosszabb ,mikor már ott lennél a vágyott helyen és persze hogy akkor jön közbe valami. Szokás szerint unalmamban készítettem egy - két fotót a rajongóim nagy örömére, az egyiket fel is töltöttem twittere amin éppen Kendallel mutatjuk meg mennyire unjuk a várakozást.


Jessie szemszöge :

 A repülő út szerencsére egész gyorsan eltelt, én a felét végig aludtam, amikor éppen nem aludtam akkor vagy Floraval vagy Viviennevel beszélgettem. Imádom ezeket a lányokat ,alig várom a közös nyaralást. Az én édes drága legjobb barátnőm viszont nagyon jól megtalálta a hiányzó részecskéjét Carlos személyében, egész jól elvoltak, végig baromkodták az utat. Olyan édesek, és nagyon sok mindenben passzolnak. Rájuk nézek és mosolyognom kell, remélem nekik extra szuper lesz a nyaralás és egymásra találnak.


Flora szemszöge :   

Valami hihetetlen  hogy az én édeseim elhoztak ide, minden álmom az volt hogy egyszer egy nagyot bulizzak Ibizán. 
-Skacoooook, akor ma  úgy lesz ahogy megbeszéltüük?-kérdeztem a kocsiban miközben bámultam kifele az ablakon és néztem a csodás pálmafákat. 


- Mit is beszéltünk meg életem.- nyomott egy puszit az ajkaimra James.
- Azt hogy ma mivel már este van , a srácok otthon a lányok egy szórakozóhelyen töltik az estét. Mivel kell nektek is egy kis külön kikapcsolódás és nekünk is csajoknak.
- Szerintetek . mi titeket , pont itt Ibizán fogunk elengedni egyedül bulizni?- aggodalmaskodott Kendall.
- Már nagy lányok vagyunk- felelt neki Marie.
- Legyen ,de bármi van azonnal hívtok minket.-felelt Logan.
- És biztos ,ittasan rögtön tudni fogjátok mit csinálja ugye?- vonta fel a szemöldökét Jessie.
- Biztos lehetsz benne hogy tudni fogjuk!-feleselt Kendall.
- Akkor ezt is megbeszéltük.-zártam le a témát.
- De a holnapot így együtt 8-an töltjük rendben ?
- Még jóó hogy, holnap az egész napot strandolással és punnyadásal fogjuk tölteni . - jegyezte meg fülig érő mosollyal Carlos.

James szemszöge :

Megérkeztünk végre a szállásra, a ház amit kibéreltünk hatalmas volt, és lélegzetelállító.


-Akkor ki alszik kivel?-kérdezte Carlos.
-Stipistopi Marie.-kiáltott fel Jessie.
-Ne máááááááááááár.- jegyezte meg Carlos.
- Háááh- nyújtotta a nyelvét Jessie.-erre Carlos felkapta és szaladt vele egyenesen a medencéhez.
- Ezt meg kell nézzük.- rángatott magával édesem.
- Carlooooooos , ezért még megfogsz halni! - nevetett hangosan Jessie.
- Már most rettegek tőled!
- Háááh,majd meglátod.- kacsintott Jessie.
- Legalább segítenél kimászni , ha már bedobtál?- Carlos nyújtotta a kezét - Jessie egy nagyot rántott rajta,és Carlos is a medencében landolt majd elkezdték fröcskölni egymást.
- Elég az oviból!Egy kis komolyságot!-szakítottam őket félbe, amikor egy lökést éreztem hátulról.- Kendall és Logan volt az, és belöktek engem is a medencébe.
- Bocsi James, le kellet hogy hűtsünk. - pacsiztak a srácok.
- Visszatérve az előzőkre, én Jamesel alszom az egyértelmű. Akkor Carlos - Kendallel, oooo új álompár van születőben? -szívatta őket édesem. Logan pedig Viviennevel alszik.
- Pontooosan!-ölelte magához Viviennet Logie.

 Vivienne szemszöge :

Este Logieval  lejöttünk  buli előtt a sétálóutcába .A srácok megkérték Logant vegyen az esti kanbulira piát és valami rágcsálni valót.Éhesek is voltunk ,gondoltuk itt biztosan lesz valami jó kajálda.
Éppen egy bolt kirakatát nézegettem amikor egy lány oda jött Loganhez.

- Samantha!- kiáltotta és egy hatalmas ölelést adott a lánynak.
- A lány válasza egy elég érzéki puszi volt.-Logan el sem hiszem hogy te itt!
- Nekem is ugyan ez a reakcióm.-mosolygott Logan.
- Én itt dolgozom, itt forgatjuk az új filmemet
- Szia én Vivienne vagyok! Örülök hogy találkoztunk.-nyújtottam a kezem.
- Ahaa , én is.-válaszolt elég flegmán, majd Logant próbálta bűvölni.
  Erre Logan még szorosabban megfogta a kezem és megcsókolt a lány előtt.
- Samantha, örülök hogy ismét összefutottunk , sok sikert a munkádhoz. Nekünk most mennünk kell, mert már éhes vagyok.-búcsúzott el Logie a lánytól majd elindultunk vacsizni.
- Biztos vagyok benne hogy még találkozunk.- kacsintott Samantha.

- Nekem valamiért nagyon nem szimpatikus ez a lány.- kicsit elszomorodva mondtam.
- Édesem nincs miért aggódnod, én a tied vagyok, és te vagy a leggyönyörűbb számomra.-ölelt magához szorosan, majd érzéki csókot váltottunk.


Marie szemszöge : 

Végre elérkezett az este , a srácok a parton itt a ház előtt, mi pedig egy fantasztikus klubban fogjuk tölteni a csajokkal az estét. Vivienne még nem ért haza reméljük hamarosan betoppannak Logieval.
- Tyűűűű a mindenét jóól nézel ki Marie.- lépett be a szobába Carlos.
- Kopogni luxus?-néztem kérdően,majd elnevettem magam.
- Most muszáj megöleljelek!-jelentete ki , de az ölelésből egy igen heves csók lett.
- Öhhmmm, bocsi srácok már nem is zavarok- nyitott be Kendall.-majd azzal a lendülettel ki is ment.
- Hah, ez vicces volt.- nevette el magát.
- Úgy gondolod ?- néztem rá elég érdekes arckifejezéssel.
- Úgy,úgy.Ez jól esett buli előtt! -kacsintott majd nyomott egy puszit a számra.
- Azt tudod ,hogy ez azt jelenti ha a buliba akárki is fogdosni mer téged azt megkeresem és kitekerem a nyakát?-próbált keménykedni Carlos.
-Jesszuuusoom , nálad ennyit jelent egy csók?- Ne aggódj a nyomodba se érhet más srác. - adtam egy puszit az arcára majd mentem megkeresni a többi csajszit.

Kendall szemszöge :  

Éppen a hűtőben kutattam valamilyen ital után , amikor hallottam hogy valaki fütyörészve jön le a lépcsőn.Megfordultam és Carlost láttam hatalmas vigyorral az arcán.
- Valaki milyen boldog!Ez már tetszik!-jegyeztem meg, de elment a füle mellett.
- Egyébként te miért is nyitottál be a lányok szobájába? - Csak nem kerestél valakit?- bökött oldalba Carlitos.
- De, éppenséggel téged! És megtaláltalak, egy lány szájában.- röhögtem el a végét.
- Tudod nekem legalább sikerült felszednem valakit.-gúnyolódott egy kicsit, ezen már nem volt kedvem nevetni. Mert valljuk be igaza volt.
- A lányok? -kérdezte.
- Előbb lépettek le a taxival. Te nem aggódsz értük?
- Kendall nyugalom , nagylányok már.- Na gyere menjünk ki inni valamit mi is és szórakozunk.

  Kimentünk Jamesékhez majd döbbenten néztük hogy többen vannak kint a kelleténél.........

18 megjegyzés:

  1. Ne mááár, ez naggyon jó!!!...te szivatsz :P :DD Na de nem baj, végre jelenése volt Samanthának :D De nehogy megint egy hetet kell várjak az új részre! :P <3 imádlak, meg a blogodaaat is ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az miért szívatás ha jó?:DDDD te láány. haha igen megjelent az Ex-barátnő...:DDigérem nem kell egy hetet várni ;) én is téééged:)♥

      Törlés
  2. Fantasztikus, ahogy írsz! :)) Imádom a blogodat♥ Annyira, de annyira felvidítottál ezzel a résszel *-* Nagyoooooon, naygooon jó, és sieess a következővel, mert már nem bírok magammal. Imádom a blogodat és téged is :DD *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te drága:)) örülök hogy sikerült felvidítsalak! köszönöm hogy olvasod:))sieteeeek!♥imádás!

      Törlés
  3. Nagyon-nagyon-nagyon...jó lett, nagyon várom a folytatást!! Siess vele!! :DD ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! örülök hogy olvasod!:) sietek!

      Törlés
  4. Imádom az írásaidat... Egyszerűen annyira bele tudom élni magam az egészbe... Fantasztikusan jó vagy!!! ;) hmhmm Ibiza. :9
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hihetetlenül jól esik a te kommented, annyira örülök hogy áttudom adni a történetet és beletudod élni magad:)!köszönöm hogy olvasod! ♥

      Törlés
  5. Imáááádooom!!! És véletlenül sem Zsófinak hívnak! :DD XD Csak ügyesen a kövi résszel! :DDDDDDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hahah, valaki nagyon vicces kedvében volt :DDD teeeeeeee! ♥

      Törlés
  6. Nagyon jóóóóó:) hozd a kövi részt kérlek! :)) :D <3

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett!! Remélem, még sok részt olvashatok tőled! :)) És gyorsan kövit!!!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. édes vagy!:) én is remélem , hogy még jó pár részem :)))! sietek ;)♥

      Törlés
  8. Nagyon jó!!!! Imádom a történeteidet!!! Alig várom a kövi részt :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez igazán kedves:)köszönöm szépen! sietek vele ;)) ♥

      Törlés
  9. awww nagyon nagyon jó lett!! Imááádom ahogy írsz izgalmas meg minden egyszerűen fantasztikus! :)) <33 már alig várom a kövi részt!♥♥ gyorsan hozd! :DD *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oooo ez nagyon jól esik, mindig meghatódom a komentjeiteken :)) annyira jó ezt olvasni hogy valaki imádja az írásom. Köszönöm szépen!:))♥

      Törlés