2013. február 24., vasárnap

Kaptam egy díjat. WOW. Köszönöm!:)

Fuuu,igazából sosem csináltam ilyet....megpróbálom érthetően írni. :))) Köszönöm szépen Csak egy lánynak , ezt a díjat. Igazán kedves volt tőle! Nagyon meglepődtem. Jól esik!:)

Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.


1. :
18 éves vagyok . Szeretnék megtanulni gitározni. Amerikai foci az életem, imádom.  Imádok blogot írni, kikapcsol és boldogsággal tölt el ha látom ,hogy másnak is tetszik az amit csinálok. A barátaim és a családom a mindenem, értük bármit megtennék. Imádok utazni ,járni a Világot , moziba járni, kirándulni,  barátaimmal lenni, velük minden örültségben benne vagyok. Imádok nevetni! Szeretem az extrém dolgokat ;))

2. :  
1:Hány éves vagy? - 18 éves.
2:Kedvenc énekes?- A BTR-ből ? : Kendall. Ha nem akkor hmmm... Bruno Mars, Olly Murs,
3:Van tesód?- Igen , van.
4:Kutya vagy macska?- mindkettő, de kutyám van.
5:Kedvenc színed?- türkisz , menta zöld, barna, piros.
6:Hol szeretnél laki ha felnősz?- Amerika, Anglia vagy Spanyolország.
7:Minek akarsz tanulni?-sport riporter, sport újságíró vagy író. :)
8:Hány blogod van?-2 . de folyamatban van még kettő.
9:2dolog amit utálsz magadban?- hah, megtartanám magamnak... ;)))
10:Kedvenc blogjaid?- fuuu, nagyon sok van!
11:Hányadikas vagy?-11, sajnos év vesztes.

3. Most nekem kéne 11 kérdést írni ugye?:DDD szerintem legyenek ugyan azok amik nekem voltak.
1:Hány éves vagy?
2:Kedvenc énekes?
3:Van tesód?
4:Kutya vagy macska?
5:Kedvenc színed?
6:Hol szeretnél laki ha felnősz?
7:Minek akarsz tanulni?
8:Hány blogod van?
9:Mi a legfőbb célod amit mindenféleképpen el akarsz érni az életben?
10:Kedvenc blogjaid?
11:Hányadikas vagy?

4. : Akiknek tovább küldeném. : Nanetta(zöldike),Vivi(húgi), Zsófi(cseresznyéslány), Zsófi B.Alexandra Kr. Melani,Renáta B, Anett J.

Az ő bloguk(sorban nevek szerint ):
                      http://btrsomeday.blogspot.hu
                      http://ilovebtrblog.blogspot.hu/
                      http://we-are-crazy-and-bad.blogspot.hu/
                      http://big-time-rush-dreams.blogspot.hu/
                      http://btrandmystory.blogspot.hu/
                      http://kitalaltsztori.blogspot.hu/
                      btrreni.blogspot.hu
                      btr-kitalalt-tortenetek.webnode.hu
( azért küldtem ezeket a díjakat hogy jó fej legyek :PP ) nem tudom mi értelme ennek, de azért jól esett köszönöm szééépen! ma hozok egy kis infóóóót a 2.fejezetről. Akit érdekel LIKE ;)) puszonyuszo.
                     

7 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm<333és te is megérdemelted szoval gratulálok nagyon ügyes vagy<33

    VálaszTörlés
  2. Köszike Imádlak csajos! <3 Imádom a bloggod és léci még vagy 1000 ilyen jó rész írj mint az eddigiek!!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) te is megérdemled, hiszen jól írsz!:) köszönöm <3

      Törlés
  3. Imádlak imádlak imádlak. <3 meg a blogod is.. Meg amúgy is olyan szeretet túltengésem van.
    Xoxo

    VálaszTörlés
  4. Ajjj..most tudtam meg aki küldte a dijat nem kaphatja visza vagyis te nem küldhetsz nekem :/de azért köszönöm<3

    VálaszTörlés