2013. február 23., szombat

15. rész : Valami új.... mindig valaminek a végét jelenti.

 Sziasztok!Köszönöm az eddigi kedves komenteket és a 8 feliratkozót ! Nagyon jól esik! Sajnos mostanában egyre többször tapasztalom azt, hogy az embereknek nincs saját ötletük ezért koppintják a másikat.Nem tudom miért jó ez. Mindegy. Remélem továbbra is velem tartotok. Ezt a részt különösen küldöm zöldikémnek, üzenem neki hogy kitartás minden rendben lesz, és mindig csak a legjobbakat koppintják, küldeném még cseresznyéslánykámnak, aki annyit cseszeget hogy kénytelen vagyok írni, köszönöm hogy olvasol! És legvégül , de nem utolsó sorban kicsihúginak ,neki azt üzenem mindig légy vidám és mosolyogj! Természetesen nektek is küldöm, köszönöm hogy olvassátok,nélkületek ez a blog nem létezne! Kellemes olvasást! Részek alá csináltam egy kis vélemény kutatást ,aki nem kommentel az tegye meg nekem ,hogy a 3 lehetőség közül(rossz, jó, szuper) rákattint valamelyikre!KÖSZÖNÖK MINDENT!:)



Kendall szemszöge : 

Persze hogy megint én fogok elkésni.Nem hiszem el hogy ekkora dugóba kerültem és még be is akarok ugrani kedvenc bioboltomba. A srácok percenként hívogatnak hogy hol a francba vagyok.

Célirányosan abba a sorba mentem ahol a finom forrócsoki alap van, de sehol sem találtam. Odamentem az eladó lányhoz ,megkérjem hogy segítsen nekem.
- Szia ! Ne haragudj de nem tudod hol van a bio forrócsoki ? Régen ebben a sorban volt de nincs ott, vagy csak én vagyok ennyire vak.
- Ohh, örömmel segítek. Ez az első napom itt a boltban és ebben az országban is. Szóval eléggé kezdő vagyok de együtt megtaláljuk.- válaszolt egy angyali mosoly kíséretében.
 -Áhhh itt is van!-nyújtotta át a terméket.
- Basszus ezt hiszem el, sürgősen el kell mennem szemészetre, mindig is itt volt.Uh,nagyon sietnem kell sajnos - nyújtottam át neki a pénzt ,kicsit csalódottan.Sokáig néztem volna még ezt a lányt.-Köszönöm a segítséget.Szép napot ,Szia!

Úton a stúdió felé végig csak az eladó lányon járt az eszem.Olyan kedves volt és szerény ,kevés manapság itt LA-ben az ilyen lány. SŐT. Eh, mi ütött belém? Egyre szánalmasabb vagyok. Szerencsére ekkor megérkeztem a stúdióba és a gondolataim már is ,az új dalokra terelődtek.

Flora szemszöge :

Végre végeztem a mai edzés adagommal ,  nagyon kifáradtam de jól esett . Ma még be kell ugranom egy sajtó tájékoztatóra a következő versenyem miatt. Arra gondoltam jó lenne este elmenni bulizni a srácokkal és a csajokkal. Remélem ma este Jessie is szabad, olyan rég bulizott a mi kis csapatunk együtt.
Szerencsére hamar vége lett a sajtós dolgoknak, ami közben készült pár fénykép.



Vivienne szemszöge :

Egy újabb sulis nap vége, annyira örülök újra pihi és láthatom az én macimat. Imádom. A suliban minden második percbe odajön valaki megkérdezni , hogy tényleg együtt vagyok e Logan Hendersonnal. Kicsit idegesítő de egyben büszkeséggel tölt el ,hogy egy ilyen tökéletes pasit tudhatok magaménak. Jó látni hogy pár ellenségem kicsit féltékeny rám.

 Jessie szemszöge : 

-Esteeeeeeeeeeeee van, a punnyadásnak véége!- ugrott a hátamra Marie.
- Hagyjáááál,kómás vagyok. Adj még 10 percet!-válaszoltam majd  fejemre húztam a párnát.
-A,a,a. - rángatott ki az ágyból-ha adok még 10 percet abból az lesz hogy ismét nem megyünk sehova. És 1 óra múlva találkánk van a csapattal, mindenki ott lesz. Jupiiiiii, végre partyzunk, együtt! ahhw, mióta vártam én már erre.- csak úgy döltek Marieből a szavak , miközben betolt a fürdőbe.- Készülődj!
- Ácsiii Marie, nagyon fel vagy pörögve. Hova megyünk? Kikkel? Ezt mikor is beszéltük meg?-néztem rá kérdően.
- A kedvenc klubbomba, a 4 idióta, Flora, Vivienne, valamilyen Jessie,és én. - kacsintott - ja és ezt nem kell megbeszélni, mert ez alap dolog ,hogy mi ott leszünk. Van 20 perced édes.- csukta rám az ajtót.

Flora szemszöge :

-Na véééégre hogy ti is itt vagytok csajoook! Úgy örülök hogy végre látlak titeket !- ölelgettem meg egyszerre Jessiet és Mariet.
-Szia drága! Én is nagyon örülök.-mosolygott Jessie, kissé zavarodottan mintha most találkoznánk először.
-Csajok igyekezzenek paparazzok!-húzott be minket a klubba Kendall.
- huuh, ez meleg volt.- jegyezte meg Vivienne. -Majd hozzá szoksz életem.- csókolta meg Logan.
- Akkor csajook , ki mit iszik?-karolt át minket Carlos.
- A szokásost!-fordult felé Marie.-Értettem hölgyem, már hozom is.-Tudod mit Carlitos?-Veled megyek.-fogta meg a kezét Marie.
-Mi akkor táncoljuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunk!-rángatott magával édesem.
-Tudod hogy mennyire hihetetlenül szeretlek?-bújtam Jameshez jó szorosan.
-Érzem.- villantott egy gyönyörű mosolyt,majd gyengéden megcsókolt.
  
Logan szemszöge : 

Kendallel beszélgettem mikor megszólalt a kedvenc számom. Néztem ahogy Vivienne táncol , csak néztem és megdöbbenve néztem, ez a lány napról napra dögösebb és az enyém. Boldog vagyok mellette, nagyon megfogott benne valami. Szépen lassan oda mentem, majd átfontam kezem a derekán.
- Ha továbbra is ilyen dögösen táncolsz, nem fogok bírni magammal.-kacsintottam,-amire finoman ellökött magától.- Ohh szóval te most játszol velem, értem játék felkérés elfogadva.-megfordultam majd visszaigyekeztem Kendallhöz .Útközben valaki megfogta a kezem és berántott egy eldugott helyre ,ahol csak egy párocska nyalta falta egymást elég hevesen. Ohh, Vivienne tudom hogy te vagy az. Megfordultam megdöbbenésemre nem ő volt.
- Samantha te mit keresel itt?- kérdeztem eléggé megdöbbenve.
-Jaj  Logie maci nem kell a kertelés ,tudom hogy te is érzel még irántam valamit, és tudod jól hogy mindig megkapom amit akarok. - egyre csak közeledett hozzám.- Ne hívj így,kérlek szállj már le rólam, és fogd fel hogy én már mást szeretek!-mondtam dühösen.
- Logaaan? Ti mit csináltok itt?- kérdezte könnyes szemmel, majd elkezdett rohanni.
- Vivienne, kérleeek várj!-löktem el magamtól Samanthát és futottam kedvesem után , de már nem találtam sehol.
- Most komolyan kell neked ez ? Ő még egy siránkozós kislány , aki nem tud hozzá szokni hogy a sztárvilágban nem csak 1 barátnővel játszanak a pasik.- jegyezte meg elégült vigyorral Samantha.
- Te bolond vagy ? Most komolyan? Én nem játszok senki mással! Kérlek tűnj el az életemből! Próbáltam veled kedves lenni, és barátomként kezelni de úgy látszik te ezt nagyon félre értetted.

Kendall szemszöge :

Nagyon untam a bulit , nem tudom miért . Pedig itt volt Jessie táncoltunk is tök jó volt minden. De olyan rossz volt látni hogy az összes barátom mellet egy gyönyörű lány ül. Kimentem rágyújtani , háttal álltam az ajtónak persze valaki rendesen rám nyitotta  az ajtót és belém futott.
-Hééé ember nézz az orrod elé!-mondtam elég feldúltan , mikor az a valaki átkarolt és hallottam hogy sír.
-Kendall én ezt nem bírom tovább elviselni!- megfordultam és láttam hogy Vivienne az.
-Naaaa, shh...nyugalom.Mi történt Vivi?-próbáltam nyugtatni, majd leültettem a padra.
-Megint az a lány. Olyan gyönyörű és ő és Logie ott hátul-nem tudta befejezni a mondatát annyira zokogott.
-Micsoda?-néztem rá döbbenten . Samantha itt van? Csak kerüljön a kezem közé az a nőszemély, megmondom neki a magamét az tuti!- dühöngtem
- Kendall azt hiszem csörög a telefonod.-szipogta Vivienne.
- Halooo, haver nagy gáz van nem találom sehol Vivit.Elrohant érted? Nem akarom elveszteni egy újabb félre értés miatt
- Kicsit túl sok már a félre értésekből Logie.-kapta ki a kezemből a telefont Vivienne.
- Hoooool vagytok?Azonnal oda akarok menni!-aggodalmaskodott Logan.
- Hátul a padoknál! -feleltem.- 5 perc és ott vagyok!-tette le a telefont.

Jessie szemszöge :

Remek szinte mindenki lelépet.Csak Flora meg James maradt itt bulizni. Nem baj , végre kimozdultam és nagyon imádom őket. Nagyon sokat táncoltunk , ettünk és finom pezsgőket ittunk.A nagy hangzavarban épp hogy meghallottam hogy csörög a telefonom.
- Igen, mondjad Jonathan.- szóltam bele kedvesen.
- Jessie alig hallak nem tudnál csendesebb helyre menni?- kérdésére kimentem a mosdóba.
- Így már megfelel?-Tökéletes!
-Van egy apró pici bökkenő.És rossz hírem! Most hívott Smits hogy holnap sürgősen vissza kell utaznia Angliába, és te vagy az egyetlen aki igazán megtetszett neki , és vinne is magával. Azonnal elvinne a stúdiójába ahol fel is vennétek pár számot. -sokkoltak Jonathan szavai.
- Ez nekem túl sok, túl hamar!-nem tudtam mit válaszolni.
- Jessie hatalmas lehetőség lenne hogy Európa is megismerjen. Kérlek csak 1 évre! - kérlelt tovább.
- Visszahívlak!-azzal a lendülettel le is tettem a telefont.
- Flora ne haragudjatok , de nekem most sürgősen haza kell mennem! Nagyon szeretlek titeket! Kérlek ezt adjátok át a többieknek is! Mindig is a szívem csücskei lesztek! -öleltem át jó szórósan őket, majd elindultam könnyes szemmel.

Marie szemszöge : 

Kivételesen a tegnapi buli után Carlos aludt nálunk. Egy ideje nem tudtam aludni ezért gondoltam lemegyek csinálok valami reggelit . Jessie kedvencét csináltam mogyorókrémes pirítóst,nem nagy kunszt de szívből csinálom. Készen volt a reggeli picit még hagytam aludni őket. Carlosnak sikerült magától felébrednie le is jött mert érezte a jó illatokat. Gondoltam felmegyek, finoman felébreszteni Jessiet. Megdöbbenésemre nem volt az ágyában . A szobájában csak az üres szekrények , és az ágyán egy boríték volt. Leültem az ágyára.Nem mertem kinyitni a borítékot. Valahol sejtem mi van benne,ettől automatikusan elkezdtek potyogni a könnyeim......


8 megjegyzés:

  1. Oh yeah! Samantha akcióba lépett...woohoo!!! ^^ :)) Szandiiii, volt értelme ennyit várni! Ez állati jó rész!!! <3 Ahogy megláttam Samantha nevét, egyből elmosolyodtam :DD awwww....jajj...nem tudok betelni vele! És most rossz leszek...legyen már vége a Vivi-Logan ügyneeeek :)) :DD.......érzelmek kavalkádja kering gennem is, meg a fantasztikus blogodban is....akarom a kövi részt....MOST!!!! ;) :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háááh:)) olyan édes vagy! annyira jól esnek a kommentjeid. mindig megmosolyogtatsz.köszönöm neked, cseresznyéslánykám <33333

      Törlés
  2. anniyraaaa jóóóóóó:) Ez a Jessie-s ügy is anniyra awww... csak írd már azt a részt kíváncsi vagyok a folytatááásra!!! *-* <3 :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. zsóófiikááááááááám, annyira cuki vagy!:)))) köszönöm hogy olvasol <33

      Törlés
  3. Ahw édes kis Bounty lànykám, most feldobtad a napomat... <3 Egyre jobban és jobban írsz, most nekem is adtál egy icipici ihletet. Imádom... Az a Samantha meg olyan mértékben kiakaszt hogy huh... Nagyon sokat jelent nekem a blogod, köszönöm, hogy írod.
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, mindig jó olvasni tőled hogy feldobtam a napod!:)) ahww, ez hogy egyre jobban írok és ezt tőled kapom meg :OO hatalmas elismerés! köszönöm. nekem TE jelentesz sokat! köszönök mindent!:)

      Törlés
  4. Juuuj nővérkééém ez a rész is fantasztikuuus leeettt:)) Egyszerűen imááádom. Nem tudok vele betelni. Annyira vártam már, és most feldobta az egész napooomaaat^^ Szegény Jessie. Samantha... hm.... nem mondok semmit:PP Nagyon nagyon csodálatosan ííírsz♥ Annyira hihetetlenül átéleeem juuuj:DD Sieess a következőveeeel♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kicsi húgi :)) olyan édeseket írsz mindig:)) imádlak!♥

      Törlés