2013. február 3., vasárnap

11.rész : Buli, pia, csajok és viták.

 Hihetetlenül jól esik az a rengetek komment amit  kapok tőletek! Miattatok írom a blogom, és az a legjobb érzés ha nektek tetszik! Köszönöm hogy olvassátok a blogom:)




Kendall szemszöge :


Megdöbbenve láttuk hogy 3 lány ül kint Jamesel és Logannal . Az egyik lány valahonnan nagyon ismerős volt..

- Srááácok gyertek már! - kiabált James.
- Hát ez meg mit keres itt - mutogatott Carlos arra az ismerős lányra, fintorogva.
- Naaaa, haver ez nem volt szép!- nézett csúnyán Logan.
- Logan ti máris részegek vagytok?-kérdeztem megdöbbenve.
- Csak jól érezzük magukat a lányokkal.-ölelte magához és puszilgatta Samanthat.
- Ígyál még édes-töltött Logie szájába még egy kis pezsgőt.
- Áááállj, állj ,áljj.Gyere csak!- ragadtam meg karjánál fogva Samanthát.
-Te mi a szent istent keresel itt? Komolyan van képed idejönni azok után amit tettél Logieval?És most hogy újra boldog egy másik lánnyal felbukkansz? Normális vagy te?-eléggé ingerülten mondtam.
- Jaaaj Kendizzzle , lazulj már el , fiatalok vagyunk és egyszer élünk.- mondta kéjes vigyorral.
- Nem akarom hogy tönkretedd az egyik legjobb barátom életét értetted?Most vidd el szépen a pereputtyodat és tűnjetek el! 4-en akarunk szórakozni nem 7-en.- mondtam eléggé bunkón.


Logan szemszöge : 

Nem is értem Kendall miért nézz folyamatosan ilyen csúnyán Samanthára,hiszen semmi rosszat nem tett,még hozzá hozta a dögös barátnőit, az egyik eléggé odavolt Kendallért még táncolt is neki.Én már éreztem hogy nagyon becsiccsentettem , és már láthatóan a többiek sem voltak szomjasok. Gondoltam felmegyek a lakásba kicsit ledőlni.

Samantha szemszöge :

Elég sokat ivott mindenki, nekem már nagyon kellet mosdóba mennem ezért bementem, hogy megkeressem a srácok házában a fürdőt. Az egyik szobából egy nagy koppanás hallatszott ki , besiettem hogy megnézzem nem esett baja valakinek.  Benyitottam a szobába ahol Logie fetrengett a földön.
- Jézuuusom minden rendben?-segítettem fel az ágyra ,majd leültem mellé.
- Igen, csak érzem hogy  túl sokat ittam. Most ha nem gond lefeküdnék aludni. - majd levette a pólóját és úgy feküdt be az ágyba.
- Ahww, Logan neked még mindig fantasztikus tested van. -jegyeztem meg , majd ráfeküdtem és hevesen csókolgatni kezdtem ahol csak tudtam.Persze nem ellenkezett mivel azt se tudta jelenleg hol van.
- Te mi a szart csinálsz? - rángatott le róla Carlos. Ki használnád hogy nem tudd magáról , és hogy holnapra hatalmas bűntudata legyen. Takarooodj ! Értetted?- kiabált velem Carlos majd rángatott kifele.
- Carlos hééééééé, ő az én csajom!- kiáltott utánunk Logie.
- Nem haver , neked a barátnőd Viviennne. Hidd el ezt holnap megfogod köszönni.-majd becsapta mögöttünk az ajtót.
- Soha többé nem akarlak látni a barátaim közelébe , értetted?- kiabált tovább.
- Nyugodj már le , semmit nem csináltam. És hidd el még látni fogsz.- kacsintottam majd elmentem. 

Kendall szemszöge :

Másnap olyan fejfájással ébredtem mint még soha. Azon kaptam magam : hogy meztelenül fekszem , és mellettem egy vadidegen lány is hasonló öltözetben van mint én. Jesszusom Kendall te állat, mit csináltál?Kérdeztem saját magamtól. Magamra sem ismerek, Ibiza tényleg ilyen hatással lenne az embere?

Jessie szemszöge :

 Már 11 óra és még mindenki alszik. Remek volt a közös buli a csajokkal. Rengeteget táncoltunk ,és keveset ittunk, természetesen kibeszéltük az összes pasit. Mivel még mindenki alszik, nem akartam felébreszteni a mellettem alvó Mariet ,ezért gondoltam lemegyek és csinálok valami reggelit ,amikor hirtelen Kendall rohant  felém.
- Kérleeeek muszáj nekem segítened.-fogta meg a vállam és kiskutya szemeket villantott.
- Neked is jó reggelt, ja vár csak már nincs is reggel!Egyébként tudod hogy nálam nem hatnak a szemeid. Még is miben  kellene segítség? -néztem rá kérdően.
- Ez egy nagyon kínos szitu , de reggel egy vadidegen lány mellet ébredtem aki fent van a szobámban. És nem akarok magyarázkodni. Kérlek játszd el a megsértődött barátnőt aki berohan és ordítozik.
- hahaha, most csak ugratsz ugye? -Egyébként is nagyon rossz színésznő vagyok, utálok hazudni , és amúgy sem lennék a barátnőd.
- Kérlek,kérlek kérlek, ígérem kiengesztellek, jövők neked egyel.-És hé ezt megjegyeztem!
- Jesszusom te tényleg komolyan mondtad- lepődtem meg,ezt nem néztem volna ki Kendallből.
- Jóóóóóóóó reggelt, fantasztikus voltál este- karolta át a lány elég hiányos öltözettel .
- Kendaaaaaaaaaal hogy teheted ezt velem?- kezdtem el színlelni majd levágtam neki egy nagy pofont és kirohantam az udvarra.
- Héééé szívem vááááááááááááárj, megtudom magyarázni- kiáltott utánam Kendall.
- Őőő,  most azt hiszem én jobb ha megyek. Felejtsük el ezt , nem is tudtam hogy neked van valakid. Szia.- majd távozott a lakásból a lány.
- Ezaaaaaaaaaaaaaz- rohant majd kapott a levegőbe Kendall.
- Tegyééél le mert megbánod!- fenyegetőztem. -Amire ő beugrott velem a medencébe.
- Teeeeeeeeeeeeeeeeee. - nyomtam a víz alááá.
- Egyébként nem néztem volna ezt ki belőled.
- Mit is? Hogy bedoblak  a medencébe.-viccelődött
- Nem te bolond- fröcsköltem arcon. -Azt hogy vadidegen lányokkal szórakozol. Ez olyan nem Kendalles.
- Hát éppen ez az , én is csalódtam magamban, sőt őszintén semmire sem emlékszem mi volt az éjszaka. Szánalmas. Komolyan sosem csináltam még ilyet. -  eléggé látszott az arcán hogy tényleg bántja a dolog.
- Mindegy, ami megtörtént megtörtént nem igaz?- böktem oldalba. Kár rágódni a múlton. Menjünk vegyük fel a fürdőrucikat és menjünk a partra süttetni magunkat...
- Neked mindenre van egy nyugtató válaszod, hihetetlen.- nyomot egy puszit az arcomra.

Carlos szemszöge : 

Végreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee indulás a strandra.- kiáltottam el magam ,és már rohantam is a partra.
- Carliitooos,várj egy percet kérlek!- szólt utánam Logan.
- Mondjad Logie, karoltam át a vállát, majd ott termet mellettünk Kendall és James is.
- Tipikus a lányok még mindig sehol.-nyavalygott egy sort James.
- Nyugi mindjárt jövünk.-kiáltott neki Flora.
- Szóval mondjad Logan hallgatlak.-fordultam felé.
- Csak annyi hogy nagyon hálás vagyok, köszönöm hogy este közbeléptél. Az lett volna életem egyik legnagyobb baklövése.
- Ezért vagyok, ne aggódj.- veregettem hátba, amire ő láthatólag megkönnyebbült.
- De szerintem tanácsosabb lenne ha majd később elmondanád Viviennenek,mert ez a nő képes és bekavarna valami teljesen mással.-komolyodott el Kendall.
- Én is így gondoltam, jobb ha tőlem hallja. És még egyszer köszönöm Carlitos.-mosolyodott el Logie.
- Úgy seeeeem éééééééééééértek utooool minket - rohantak a lányok a part felé.
- Tyűűűűűűűűűűű dögösek vagytok, fogadjunk hogy elkapunk titeket?-majd egyenesen a vízbe rohantunk mind a 8-an.

Jessie.
Marie.














Vivienne.
Flora.
               















Flora szemszöge : 

Jól érzed magad Flora?- feküdt le a mellettem lévő ágyra Jessie
- Most viccelsz? Az egyik legnagyobb álmom vált valóra azzal hogy elhoztatok Ibizára és bulizhattam veletek egy jót. Nézd már az idiótákat, mit csinál James és Kendall a vízben?- néztünk oda és röhögtünk a srácokon,akik úgy néztek ki mintha torna gyakorlatot végeznének.
- Fotót!- vette is elő a telefonját Jessie.
- Srácooooooooook vigyorogjatok! - kiáltottuk nekik mire ide néztek és vigyorogtak mint a tejbetök.
 -Heh , ez megy is twitterre .- jelentette ki Jessie.

@realjessiem: Hah,akiknek jól megy;)

- Kíváncsi lennék nekik vajon hogy telt az estéjük ? -folytattam a beszélgetést.- Délelőtt olyan édesek voltatok a medencénél Kendallel, láttam ám.- kacsintottam.
- Öhmmmm , arra én is kíváncsi lennék. Elég érdekes de Kendall semmire sem emlékszik a tegnap éjszakájából.
- Most ez komoly? -néztem rá értetlenül.- Az lehetetlen Kendall nem olyan fajta aki annyit iszik.Jól ismerem.
- Pedig ,még is. Én is azt hittem hogy ő nem olyan srác.... De reggel nekem kellet eljátszanom a megsértődött megcsalt barátnőt.
- Neeee,ezt nem akarom elhinni..... , biztos valami félre értés.- nem akartam elhinni amit hallottam.
- Édeseeeeeeeem, jössz velem úszni egyet.- kiáltott James.
- Perszeeeee szívem, megyek!- most lelépek egy kicsit.
- Jó szórakozást- mosolygott rám Jessie.


Vivienne szemszöge : 

- Zavarhatok egy picit?-ültem le Jessie és Marie mellé.
- Te sosem zavarsz.-felelte kedvesen Jessie.
- Azt beszéltük a többiekkel hogy este elmehetnénk mind a 8 -an sétálni meg kajálni.Benne lennétek csajszik?
- Ohhh, hogy a viharba ne. - kiáltotta el magát jókedvébe Marie.
- Még szép hogy benne vagyunk.-mosolygott Jessie.
- Szuuuuuper!Akkor ezt meg is beszéltük.

James szemszöge : 

-Haver mi ez a fagyos hangulat közted és Jessie között? Délelött még tök vidámak voltatok a medencében.-kérdeztem Kendallt miközben ölelgettem a kedvesem.
-James ez egy nagyon jó kérdés, fogalmam sincs mi baja lehet.Ha összeér a tekintetük akkor ő  rögtön elkapja a fejét. Hozzám se szólt egész délután. Elég furcsa.
- Szerintem ezt meg kéne beszélnetek.- szólt hozzá a témához Flora.
- Úgy is lesz este beszélek vele.-helyeselt Kendall.
- Halóóóóóóóóóóó nagypapik ,akik egész nap csak ásztatják magukat a vízbe-humoroskodott Carlos. - Álljatok ki ellenünk egy kis strandröpire. Na? Benne vagytok ,vagy már tele a gatyátok? -röhögtek Logannel.
- Összenéztünk Kendallel és egy jót nevettünk. -Jobb lenne ha ti félnétek- jegyeztem meg, majd indultunk a srácokhoz, hogy elkezdjük a meccset.



Marie szemszöge : 

Vicces volt nézni a srácokat ahogy strandröpiznek. Azt hozzá kell teni egész jól csinálták, és így minden izmuk megfeszült, isteni látvány volt. Mi lányok csak feküdtünk a napágyban és csorgattuk a nyálunkat.
- Éhes vagyok . -jegyeztem meg a csajoknak, amin ők elkezdtek nevetni.
- Tisztára olyan vagy mint Carlos.- jegyezte meg Flora, ő is mindig váratlan helyzetbe nyügi be hogy éhes. Ne aggódj befejezik a meccset a srácok felmegyünk a lakásba összeszedjük magunkat és indulunk is kajálni.

Carlos szemszöge : 

Hamar eljött az este, alig vártuk már hogy menjünk enni. Ma igen tartalmas és eseménydús napunk volt és még itt áll előttünk az egész este . Ki tudja ...  Lehet hogy ez az, az este ami mindent megváltoztat???
 




14 megjegyzés:

  1. Szandiii, ez kurva jó! :D végig mosolyogtam, sőt az elején! Tetszik Samantha rosszkislány stílusa! :DDD Megérte várni erre a fantasztikus részre! Bazz, kövit akarok NOW!!! Imádlak, és imádom, ahogyan írsz! <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oo annyira jól esik a te véleményed:DD gondoltam hogy Samantha lesz a kedvenced:DDD<33 olyan édes vagy! jól esik a kommented!:)

      Törlés
  2. Wow! Nagyon jól írsz, csak így tovább!! :) Köviiit gyorsaaan!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) köszönöm szépen! nagyon jól esik hogy kommentelsz! köszönöm hogy olvasol !!

      Törlés
  3. Fantasztikus a blogod!!! ;D nagyon jó az egész, imádom az összes szereplő egyéniségét! Ügyi vagy! Csak, hozd a következőt, mert nem bírom kivárni *-* 'Zsófiii voltam:)'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyan édes vagy! jól esik a kommented!:) örülök hogy tetszenek az egyéniségeik :)) annyira jó hogy olvasod, köszönöm!!

      Törlés
  4. awww IMÁDOM!! kedvenc részem volt amikor Jessie eljátszotta Kendall barátnőjét!! :DD nagyoon jó lett!! gyorsan hozd a kövit mer nagyon jól írsz! <33 *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt van a Petraaa :)) a te kommenteidnek mindig nagyon örülök, nem tudom miért de feldobnak!:)) iigen? Nekem is :DDDDDD köszönöm szépen hogy olvasol! nagyon jól esik!

      Törlés
  5. Istenem... Hihetetlen vagy. Ezzel a sztorival nagyon feldobtad az amúgy sz*r kedvemet. Imádlak és köszönöm, hogy ilyen jól írsz. <3
    Remélem Kendall és Jessie között minden rendben lesz és Carlosnak is alakulgat majd valami. :* :)) Siess a kövivel! ;)
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a te kommentjeid, hihetetlenül fontosak a számomra! és sose legyen rossz kedved nem éri meg! majd megglátjuk mi lesz ;)) imádlak!

      Törlés
  6. *0* azt hiszem ez a kedvenceeeem...imadom a blogodat! Remelem minel hamarabb fent lesz az uj resz...siess a koviveeeel!!! :) ~.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aahww de jó ezt olvasni hogy valakinek az én blogom a kedvence:))) köszönöm szépen hogy olvasod! remélem továbbra is velem tartasz:)!

      Törlés
  7. Szandiiim:)) Imádom. Siess nagyon gyorsan a következővel, mert már nem bírok magammal. Most, hogy már kikönyörögtem a gép bekapcsoltatását azonnal akarom az új részt. Imádlak*-*
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. manóka, annyira örülök hogy neked tetszik!:)olyan édes vagy! jól esik a kommented!:) köszönöm hogy olvasod <33

      Törlés