2013. február 13., szerda

13. rész : Változások.

Kicsit frissítettem mivel elfelejtettem, kis üzenetet írni , pedig mindig szoktam:) Köszönöm mindenkinek aki olvassa a blogom, hihetetlenül jól esik.Köszönöm a 6 feliratkozónak álmomban nem gondoltam volna hogy lesz ennyi rendszeres olvasom. Remélem tetszeni fognak az elkövetkezendő részek.. sok izgalmat tartogatok :)) Kellemes olvasást!




Flora szemszöge : 

Több mint 2 hét telt el az Ibizai kiruccanásunk óta....egyszerűen hihetetlen volt számomra hogy végre eljutottam oda,méghozzá életem legfontosabb személyeivel. Sok minden változott azóta, Carlos és Marie tudtommal egyre többet találkozgatnak. Viszont Jessie teljesen eltűnt egy ideje. Jonathan azt mondta nekünk ,hogy most az egész napját a stúdióban tölti, ezért nem tudd kapcsolatba lépni velünk. Logan és Vivienne összeköltöztek, annak ellenére hogy volt egy nagyobb vitájuk Samantha miatt..aki ,félek visszafog térni és addig nem nyugszik ,amíg meg nem szerzi  azt amit akar...jól ismerem ezt a lányt, ő ilyen.Nagyon féltem Viviennet össze ne törjék a szívét.

 - halóóó gyönyörűm, megjöttem.- hallottam James hangját.-rohantam is a hallba elé.
- Jamesy ! Nem tudom miért , de ma különösen hiányoztál- ugrottam a nyakába .
- Mesélj ,mi volt ma a próbákon?-nyomtam egy puszit a szájára.
- Ha ilyeneket csinálsz akkor nem tudok mesélni.-viszonozta az előbbit.
- Most már tényleg mesélek. Igazából semmi lényeges nem volt,megtanultunk pár új koreográfiát, ami egész jól ment mind a négyünknek.
- Egyszer igazán megmutathatnád mit tanultál.-bújtam kedvesemhez.
- Mondjuk fent a hálóban ?- kacsintott egyet, megfogta a kezem majd a hálóba vezetett.

Samantha szemszöge :

-Olyan jó ez a kis kávézó... régen ide jártunk Logannel.-gondoltam vissza a régi szép időkre.
-Ohh..megint témánál vagyunk.- nevetett Sarah.
-Úgy is visszaszerzem Logiet! - mondtam magabiztosan.
- Ebben egy percig sem kételkedtem, de a haverja se rossz pasi... és sok mindent tud.-látszott Sarah arcán hogy felidézi az együtt töltött estéjüket.- Áááh, francba hogy neki is barátnője van- jegyezte meg csalódott arccal.
- Egy fenéket! Kendallnek nincs is barátnője. -kacagtam.
- Micsoda? Akkor ki volt az a hosszú barna hajú lány?-értetlenkedett.
- Fogalmam nincs, de téged jól átvertek . Visszavágunk mindenért ? - kérdően néztem rá.
- Én nem vagyok ilyen, ismersz. Lerázott a srác....valószínűleg nem kelletem neki.- nyugtázta ennyivel.
- O,te szentlélek, én mindig megszerzem amit akarok..és ez most sem lesz másképp.

Vivienne szemszöge : 

Nagyon jó hogy mindent megtudtunk beszélni Logieval. Kicsit még mindig félek , hogy annak a lánynak sikerül őt visszahódítania.Pedig az édesem minden megtesz ,hogy ne érezzek így próbálja mindenféle módon a tudtomra adni hogy ő engem szeret és engem is fog.Ezért is költöztünk össze , ez is erősíti a kapcsolatunkat.
Boldog vagyok vele nagyon ezért is agyalok annyit ezen a dolgon ,félek hogy elvesztem ,mivel mindig lesz nálam szebb és jobb... de remélem kitart mellettem.

Logie szemszöge : 

- Na édesem -karoltam át hátulról Viviennet - most elviszlek a kedvenc kávézómba ,ahol finom turmixok is vannak,tudom hogy azokat szereted.-kacsintottam rá.
- Ahhw, az most nagyon jól esne.-fordult meg és nyomott egy puszit az arcomra.- 5 perc és kész vagyok!- kiabált már a fürdőből.
- Tyűűű , te még ilyen laza szerelésben is nagyon dögösen nézel ki, fordulj csak .-erre vállba bokszolt.
- Inkább menjünk.- fogta meg a kezem és vezetett a kocsimhoz.

Kávézóig vezető utat végig beszélgettük , próbálunk minél több időt együtt tölteni ,ami nehéz mert nekem a fél napom próbákkal, és stúdiózással megy el. Neki meg ott van az iskola és a tánc. 
Ezért is döntöttünk úgy hogy összeköltözünk, így legalább ha még este is ,de látjuk egymást. Ma kivételesen előbb végeztünk a srácokkal , így szerencsére jutott időm a kedvesemre.

-Tessék itt van a turmixod édes.- nyomtam egy puszit a homlokára.
- Hmmm, ez isteni .- vágott nagyon édes arcot Vivienne.
- Nagyon szeretlek!- áthajoltam az asztalon , így adtam neki egy csókot .- Annyira tetszel édes, muszáj lefotózzalak.-vettem is elő a telómat.

A képet azonnal posztoltam is twittere,bár nem szokásom a magánéletem megosztani a külvilággal, de annyira boldog vagyok és szerelmes ,hogy ezt éreztem helyesnek. És gondolom ez Viviennek is jól esik .

Végre van kettesben egy kis időnk. Szeretlek V.


Vivienne válaszolt is rá gyorsan : Ez a lány úgy néz ki ,mintha a szívószálat az orrába dugná. Pedig nem. Haha, én tudom ;)



Jessie szemszöge : 

2 hete megállás nélkül a stúdióban kell lennem, még Mariere sincs időm, sőt senkire.Ezért most nagyon utálom magam. De Jonathan azt mondta ,ez nagyon fontos most a karrierem szempontjából.
- Jessie ! Van egy nagy hírem, holnap jön egy nagyon fontos embere a zeneiparnak, aki megfog téged hallgatni, és ha tetszik neki amit hall akkor hatalmas lehetőség lesz előtted ami megváltoztatja a jelenlegi életedet teljesen! -közölte az új híreket Jonathan.
- De vajon mi lesz az ami teljesen megváltoztatná az egész életem?








8 megjegyzés:

  1. Neeeeee, kérdéssel lett vége, ezt nem szereteem :))
    Hát hallod, egy cseppet sem csalódtam, ismét egy hihetetlenül jó részt írtál!!!
    Samanthaaaa őt is imádom :)) "- O,te szentlélek, én mindig megszerzem amit akarok..és ez most sem lesz másképp." - hát ez nagyon jó volt :)).
    Köszönöm ezt az esti élvezetet! Tűkön ülve várom a következőt! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ooo,mindig megkönnyezem a kommentjeid:))azért ne túlozzunk te lány;))) haha, igen nekem is ő az egyik kedvenc szereplőm;)kisgonosz :PPP

      Törlés
  2. Nem hiszem el, hogy képes voltál félbe hagyni... Egyszerűen nagyon csodálatosan írsz, élvezet olvasni! <3
    Rögtön feldobtad a napomat, köszönöm szépen.
    Annyira bele tudom élni magam az egyes karakterekbe, hogy az már hihetetlen.
    Incredible and amazing story!
    Köszönöm, hogy színesebbé teszed az életemet a blogoddal.
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a te kommentjeid annyira feldobnak! köszönöm hogy olvasod a blogom:)) hihetetlen hogy ilyen kedveseket irsz! imádlak:) boldoggá tesz hogy színesebbé teszem a napod!:)

      Törlés
  3. Szandiiiim, ez egyszerűen fantasztikus!! Nincsenek szavak, amikkeel kifejezhetnéééém. Örülök hogy Logie meg Vivienne között minden rendben vaaaan ^^ Mindíg felvidítassz a részecskékkel. De az a kérdés a vééégéééree?? :OO Állatira kiváncsi vagyoook, szóóval próóbáld megírniiii*-*
    Szercsóóóó♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. manó:)) örülök hogy fel tudlak vidítani , ez a célom!:) imádlak!

      Törlés
  4. Na szóval...új részt akarok, most azonnal :D Annyira jól írsz, hogy az már fáj...kérlek ne kínozz bennünket és tedd fel a 14. részt!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hah köszönöm, ez azért enyhe túlzás.:)) köszönöm hogy olvasod a blogom!!

      Törlés