2013. február 19., kedd

14.rész : Most mi legyen?

Sziasztok! Köszönöm hogy erőt adtok hogy folytassam a blogom, ez a részecske is csak úgy spontán jött , mert amikor megláttam hogy már 8felíratkozom van boldoggá tettetek! Hihetetlenek vagytok! Nélkületek ez a blog nem létezne! Köszönöm hogy olvassátok! Remélem továbbra is velem tartotok!



Marie szemszöge : 

Elég hamar felkeltem , igazából már csak forgoldtam az ágyban . Végre erőt vettem magamon és kinyitottam a szemem , a látványtól elmosolyodtam .


Hogy lehet hogy ez a srác ennyire megbabonázott? Sose éreztem még ilyet, és ez nagyon furcsa, de természetesen jó érzés.

- Napsütéses jó reggelt kisasszony.- húzott közel magához, majd finom csókot lehelt ajkaimra.
- Önnek is uram- viszonoztam a csókot.
-  Idejeeeeeeeee lenne felkelni- dörömbölt az ajtón Kendall.
- Bocs haver, de mi éjszaka nem aludtunk , ezért most punnyadunk.-erre reagálás képen karba bokszoltam , majd halkan megjegyeztem hogy ez csúnya volt.
- Igazad van , én sem aludtam egész éjszaka....tudod valakinek dalszöveget is kell írnia. És neked van egy kedves barátod aki még reggelit és készített. De most erősen  gondolkodom rajta hogy inkább Sydney-nek adom.- kacagott majd elvonult.
- Kajaaaaaa!-rohantunk ki egyszerre az ajtóóóón.
- Kendall ne szórakozz add csak szépen ide! Légysziiii!- mondtam nagy mosollyal az arcomon.
- Jesszusom!Mondjátok meg nekem ,két ember hogy lehet ennyire egy forma.- nézet egyikőnkről a másikunkra felhúzott szemöldökkel.
- Ne csináld ezt a szemöldököddel , mert rád köpöm a kaját- nevettem.
- Még ebben is. Na emberkék én leléptem boltba. Carlos 1 óra múlva stúdió! Ne késs! Legyetek jók, vagy felőlem rosszak de igyekezzetek.- indult is a garázs felé Kendall.
- Szióóóó!- kiáltottam utánna.

Jessie szemszöge : 

Isméét újabb nap a stúdióban.Izgatottan várom ki lesz az a személy aki változásokat hozz az életembe. Izgulok de félek is. Hiányzik nagyon a legjobb barátnőm Marie,  annak a tudatnak nagyon örülök, hogy most van helyettem más aki boldoggá teszi.
- Halihóóóóóóóóó- hallottam egy ismerős hangot a hátam mögül.
- Marieeeeeeeeeeeeeeeeeeee! -borultam a nyakába.
- Héé, ovatosan!Elhiszem hogy ennyire örülsz nekem ,még a végén kiborítod a kávét és a csokit! Tessék ez a tied , pont úgy ahogy szereted- nyujtotta át a jegeskávét.
- Én jegescsokizom nyami.-nyalta meg a száját.


 - Mondtam már hogy mennyire imádlak?-kérdeztem fülig érő mosollyal.
- Áhhh, csak párszor- legyintett egyet.
 -Jessie kész vagy a felvételre?- kopogtatott be Johnathan.
- Bólintottam egyet,mire Marie kiment és leült a kanapéra onnan figyelte a  produkciómat.
A dal végén hatalmas taps szűrődött be , majd amikor kimentem ujjongás is hallatszott. Marshall kisasszony ez valami fantasztikus volt, sőt szenzációs! Már most azonnal vinném magammal! Jason Smits vagyok producer.
 - héhéhéhéh hova akarja vinni a barátnőmet?- döbbenten nézett Marie, Smitsre.
 - Angliába! Rengetek lehetőség áll előtte.Tehetséges, gyönyörű és kedves lánynak tűnik.Nekem viszont most el kell mennem egy fontos megbeszélésre , Jonathan tudja a számom! Várom a jelentkezésüket. Viszlát - fogott velünk kezet Smits.
- Komolyan ? Miért pont Anglia ?- fordult felém Marie.
- Marie, ezt eddig én sem tudtam hidd el. Ő a Világ egyik legelismertebb producere.Hatalmas lehetőség lenne ha leszerződtetne.
- Jaj, gyere ide ne könnyezz- ölelt magához. Sajnálom hogy így kiakadtam! És nekem az a legfontosabb hogy neked jó legyen! Én készen állok az útra !
- Marie ezt te sem gondoltad komolyan! Pont most mikor ilyen boldog vagy végre egy srác mellet! Ez nekem hatalmas lelkiismeret furdalást okozna hogy elrángattalak.
- Butuskám ,pasiból még annyi lehet amennyit csak akarok. De legjobb barátnőből mindig kevés van, és azt a keveset meg kell becsülni. Sőt te vagy az egyetlen legjobb barátnőm! Persze imádom a többi csajszit is. De na érted! Tudod hogy nem vagyok a szavak és az érzelmek embere, habár mostanában egyre jobban kifejezem az érzéseim.Néha még én is meglepődők saját magamon.- mosolyodott el.
- Nagyon jól esnek a szavaid ! Majd ezt még átbeszéljük! Szeretlek Marie !
- Na gyere menjünk haza ! Ma csak a tied leszek!-  rángatott is a kijárat felé.

Haza értünk , de a bejutást az ajtón akadályozta egy hatalmas rózsa csókor.

  
-Héééjj valaki rossz címre postázott.-jegyezte meg Marie.
- Őőőhm... nem hiszem!Nézd csak!- adtam át neki a kis kártyát.
- Marie Kelt! Ezen az én nevem van.-döbbent meg.
- Waaaaazzaaaa?:)Nyálas kedvemben vagyok. Remélem jól telik a napod, mi a srácokkal nyomatjuk az új dalok felvételét. Persze ki késik ?Aki mondta hogy ne késsünk. Remélem tetszik ez a kis meglepi. Alig várom hogy újra lássalak. Hiányzoooool! -Carlitos.-olvasta fel a hangosan,teli vigyorral az arcán a kis cetlit.
Láttam Marien mennyire meghatódott és örül. Egy fiú sem volt vele ennyire figyelmes és kedves.
- Látod, ezek után vigyelek magammal? -kérdeztem majd átöleltem.
- Jessie , nem tudom mit tett velem ez a srác, de kezdek érzelgős lenni. MI VAN VELEEEEEM?

Felmentünk csináltunk valami ebédet majd mindketten bedőltünk az ágyunkba pihenni.
Elalvás előtt még pár dolgon agyaltam.Menjek vagy maradjak?
Igazából még én sem tudom mit akarok. A legjobb barátnőm végre megtalálta a párját, nem tehetem meg vele hogy elviszem a világ másik felére.Nekem viszont ez hatalmas lehetőség. Őszintén ,én sem tudom mi legyen.........

8 megjegyzés:

  1. ez a rész annyira jóóó*-* Marie és Carlos nagyon cukik együtt:) de mond, hogy írsz ilyen jól? taníííts meg! :O :)) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) olyan drága vagy! köszönöm hogy olvasoool. te is fantasztikusan írsz..nem kell téged tanítani ;)))

      Törlés
  2. I haven't got any words, I can't explain how wonderful and amezing thiy part. Carlos is adorable. Wow oh wooow. A perfect writer, who makes my day more better... - this is who you are. Thank u Hun. I can't say as many thank u as I can show how I feel.
    Sorry for the English. But this episode lead me to write in this language.
    Xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt ismét olvasva...megkönnyeztem . nagyon jól esnek a szavaid, és a te elismerésed!:) köszönöm szépen hogy vagy nekem, és hogy erőt adsz a folytatáshoz!:)) imádlak!

      Törlés
  3. Júújj, hát ez nagyon jó! Carlos-tól ez nagyon cuki volt ^^ talán jobb, hogy most reggel olvastam el, mert legalább jól kezdődik a napom! :) remélem jól dönt Jess :DD Imádlak/imádom! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ooooh, te meg ezzel dobtad fel a reggelem!:)) nagyon köszönöm hogy olvasod,és az állandó kommenjeit leírhatatlanul jól esnek!:))) imádlak!

      Törlés
  4. Aztaaaa esteee amikor elolvastam, azthittem kiugrok az ágyból:DD nagyon jól jött ez a rész:)) Kíváncsi vagyok hogy mi lesz Jessievel^^ Jujj nagyon a függője lettem. Imádoom ahogy ííírsz:)) Siess nagyon gyorsan a következőveeeeel*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kicsihugi köszönöm a kedves kommentjeid! mindig megmosolyogtatnak!:)))♥

      Törlés